رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر میزبان مسابقه پرورش اندام کشوری شد

خبرگزاری فارس: رامسر میزبان مسابقه پرورش اندام کشوری شد  

رئیس هیئت بدنسازی رامسر:

رامسر میزبان مسابقه پرورش اندام کشوری شد
رئیس هیئت بدنسازی رامسر:
رامسر میزبان مسابقه پرورش اندام کشوری شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدنسازی شهرستان رامسر گفت: مسابقه پرورش اندام کشوری با موافقت رئیس هیئت پرورش اندام استان مازندران در اسفند ماه سال جاری در رامسر برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، علی امینی شاد رئیس شورای اسلامی و رئیس کانون مهندسان شهرستان رامسر صبح امروز در جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان رامسر بیان داشت: این مسابقه با موافقت رئیس هیئت پرورش اندام استان مازندران  در اسفند ماه سال جاری در رامسر برگزار می‌شود.

امینی شاد در ادامه افزود: ورزش تضمین‌کننده سلامت جامعه است و از سلامت سیمای شهری گرفته تا سلامت فردی که سلامت در فکر و اندیشه‌های ساکنان شهرها را به دنبال دارد را شامل می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از دلایل عدم توسعه‌نیافتگی رامسر را مسائل اجتماعی می‌دانم و باید سمیناری صورت گیرد تا افکار و اندیشه‌هایمان را جمع و در یک سو قرار داده و به زبانی دیگر افکارمان جهانی شود.

امینی شاد با اشاره به بومی‌سازی ورزش شهر بیان کرد: برنامه استراتژی خاص باید برای هر شهر نوشته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر درباره نقش دانشگاه‌ها در ورزش اظهار داشت: دلیل عضویت دانشگاه‌ها در شورای ورزش، نگاهی علمی به مسائل اجتماعی و ورزش است و انتظار داریم که دانشگاه‌ها به دنبال تهیه چشم‌انداز و اهداف، استراتژی‌ها، سیاست‌ها و ارائه راهکارها و سیاست، رسیدن به چشم انداز ورزش شهررا  نیز تبیین کنند.

وی گفت: سرانه ورزش شهرستان باید مشخص شود در کجا وجود دارد و ما باید با امکانات موجود به کجا برسیم.

این مسئول یادآور شد: برای رسیدن به اهداف بودجه لازم است و رسیدن به  چشم‌انداز میسر نخواهد شد مگر اینکه هزینه‌هایی که اعتقاد داریم هدفمند شود و این کار باید توسط شورای ورزش صورت گیرد.

انتهای پیام/ی30/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد