رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسابقات جودو قهرمانی جوانان و بزرگسالان مازندران در رامسر برگزار

خبرگزاری فارس: غیبت تیم جودوی ساری در قهرمانی مازندران مشهود بود
مسابقات جودو قهرمانی جوانان و بزرگسالان مازندران در رامسر برگزار شد
دبیر هیئت جودو مازندران:
غیبت تیم جودوی ساری در قهرمانی مازندران مشهود بود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت جودو مازندران گفت: در مسابقات قهرمانی استان غیبت تیم جودو مرکز استان مشهود بود.


مصطفی بیدآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: پنجمین دوره مسابقات جودو قهرمانی جوانان و بزرگسالان مازندران در حالی امروز به میزبانی رامسر برگزار شد که غیبت بزرگ تیم جودو شهرستان ساری برای همگان جای سئوال و تعجب داشت.

وی بیان داشت: در مسابقات جودوی قهرمانی جوانان و بزرگسالان استان که به میزبانی رامسر در سالن ورزشی تختی برگزار شد، 89 جودوکار به صورت تک‌حذفی با هم رقابت کردند.

دبیر هیئت جودو مازندران درباره سطح کیفی این مسابقات گفت: در این مسابقات جوانان با انگیزه فراوان حاضر شدند و رقابت دیدنی و جذابی را روی تاتامی انجام دادند.

بیدآبادی تصریح کرد: جودوکاران در 9 وزن با هم رقابت دیدنی را به نمایش گذاشتند که در نهایت با شناخت نفرات برتر خاتمه پذیرفت.

وی افزود: شایان بزرگی از آمل در وزن 51- کیلوگرم، سعید صادق کوهستانی از چالوس در 55- کیلوگرم، محمدحسین شیخ الاسلامی از چالوس در 60- کیلو گرم، محمد صفری از قائمشهر در 66- کیلوگرم، فرشاد دهقان از آمل در 73- کیلوگرم، ابوالحسن عابدین پور از چالوس در 81- کیلوگرم، سیدمحمد موسوی از چالوس در 90- کیلوگرم، محمدباقر پروانه از رامسر در وزن 100- کیلوگرم و ابراهیم قجر از نور در وزن 100+ کیلوگرم با شکست تمامی حریفان در اوزان مختلف قهرمان شدند.

دبیر هیئت جودو مازندران گفت: در مراسم توزیع مدال و حکم قهرمانی به نفرات برتر این مسابقات مسئولان هیئت جودو استان و شهرستان رامسر حضور داشتند.

بیدآبادی در پایان از تجلیل مصطفی فلاحیان داور بین المللی درجه یک مازندرانی در حین مراسم اهدا جوایز به نفرات جودو قهرمانی استان خبر داد و اظهار داشت: نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم منتخب جودو استان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/ی20


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد