رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

هدف خدمت است یا کسب نعمت!/محمدرضابهرامی

هدف خدمت است یا کسب نعمت!/محمدرضابهرامی

عمران و آبادانی ،توسعه شهری ،حل مشکلات منطقه ای ،نقد گذشته و نگاه به ایجاد آینده ای ایده آل در نظر مردم ،فصل مشترک تمامی نامزدهای انتخاباتی این دوره مجلس شورای اسلامی می باشد.با این وجود و اندکی تامل در آرمانهای مد نظر این افراد که هر یک خود را اصلح و فقط خود را لایق نمایندگی مردم در خانه ملت می دانند ،این تصور را در ذهن مخاطب ایجاد می کند که آنها تا چه اندازه ای به این شعارها پایبند هستند و صرف شعار برای ربودن آرای مردم ، هدف نیست .

با اندکی تحقیق و قدری تجسس دراوضاع و احوال نامزدهای انتخاباتی این دوره به وضوح در می یابیم که تعداد زیادی از این افراد از طبقه خاصی هستند که بعد از گذراندن دوران مفید خدمت و ورود به دوران پیری و بازنشستگی ،خانه ملت را مکان مناسبی برای گذراندن این مرحله از عمر خود انتخاب کرده و سعی در جذب آرای مردم دارند.

براستی چه تقریبی از این افراد در فکر حل مشکلات مردم هستند و درد مردم را لمس کرده و در پی مداوای آن هستند.آیا مشکلاتی که در نظر این نامزدها بزرگ و کمر شکن به نظر می رسد یک شبه و آنی به وجود آمده است؟ آیا بحث مشکلات کشاورزی،اقتصادی ،بیکاری جوانان ، لزوم توجه بیشتر مسئولان به منطقه و... در طی 4 سال وکالت حل می شود که این نامزدها با دمیدن در شیپور تبلیغات جراحات مردم را تازه می کنند؟ آیا با وعده های سر خرمن و پوشالی می توانند با خاطری آسوده و وجدانی آرام بر کرسی که اگر!!بدست بیاورند تکیه زنند؟

عدم نتیجه این شعارهای بی مغز برخی از نامزدها را چه کسی می چشد و دودش به چشم چه کسانی می رود؟آیا بهتر نیست به جای صرف هزینه های هنگفت انتخاباتی و ایجاد تمثال با لبخند آنچنان بر پوستر های تبلیغاتی ،درصدی از هزینه های آن را برای حل مشکلات مردم منطقه ،ایجاد اشتغال جوانان و حل بحران بیکاری و...صرف کنند؟

 اگر هدف خدمت است ،کدام یک از نامزدهای انتخاباتی هم اکنون حاضر است تا از ادعای نامزدی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دست بردارد و برای رضای خدا و خدمت به خلق ،هزینه های انتخاباتی را برای رفاه عمومی صرف کند؟!!

مگر در آموزه های دینی به ما نیاموخته اند که "چراغی که به خانه واجب است به مسجد حرام است"


پی نوشت:

این یاداشت را به بهانه دردو دل با یک شهروند حوزه انتخاباتی تنکابن و رامسر  نوشتم که همسایه اش تبلیغات انتخاباتی نجومی انجام می داد ولی این بنده خدا کوبیده انداخته شده توسط صاحبخانه اش در جلوی سگ را پس از شست و شو  صرف کرد.
http://puzkhand.blogsky.com/1390/11/24/post-194/
نظرات 1 + ارسال نظر
هانیه پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:38

واقعاً باعث تأسف و درده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد