رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حل مشکل بیمارستان احمدنژاد کتالم شهرستان رامسر

خبرگزاری فارس: بهره‌مندی یک میلیون روستایی مازندرانی از بیمه درمانی
حل مشکل بیمارستان احمدنژاد کتالم شهرستان رامسر

مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران خبر داد
بهره‌مندی یک میلیون روستایی مازندرانی از بیمه درمانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران گفت: یک میلیون و 100 هزار نفر از روستاییان مازندران بهره‌مند از بیمه خدمات درمانی روستایی بوده و دولت نیز حق سرانه کامل بیمه روستاییان را می‌پردازد.


یحیی صالح طبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: حدود یک میلیون و 700 هزار نفر مازندرانی زیر پوشش بیمه خدمات درمانی‌ هستند.


وی تصریح کرد: همچنین یک میلیون و 100 هزار نفر از روستاییان مازندران بهره‌مند از بیمه خدمات درمانی روستایی بوده و دولت نیز حق سرانه کامل بیمه روستاییان را می‌پردازد.


صالح طبری در پاسخ به سوالی پیرامون آن‌ دسته از افرادی که زیر پوشش هیچ نوع بیمه‌ای نیستند، گفت: صندوقی به نام بیمه ایرانیان داریم که در این صندوق 50 درصد حق سرانه را دولت و 50 درصد باقی مانده را بیمه شده می‌پردازد.


مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران خاطرنشان کرد: البته با تایید مراجع ذی‌صلاح حتی در سهم بیمه شده نیز تخفیف اعمال می‌شود.


وی تصریح کرد: ماهانه بین هشت تا 10 میلیارد تومان بابت هزینه درمان بیمه‌شدگان از سوی این اداره کل به موسسه‌های طرف قرارداد پرداخت می‌شود.


مدیرکل بیمه خدمات درمانی مازندران درباره حل مشکل بیمارستان احمدنژاد کتالم گفت: با مساعدت فرماندار و مسئولان، این مشکل نیز پیگیری و حل می‌شود.


این مسئول همچنین درباره جلسه‌‌ای که با حضور فرماندار رامسر، رئیس دانشگاه آزاد تنکابن به عنوان مسئول بیمارستان احمدنژاد کتالم، رئیس مرکز بهداشت و رئیس شورای اسلامی در فرمانداری رامسر برگزار شد، اذعان داشت: موارد مختلف برای تمدید قرارداد با این بیمارستان و پیگیری مسئولان این بیمارستان و اخذ مجوزهای لازم برای تمدید قرارداد با بیمه خدمات درمانی بررسی شد.


انتهای پیام/ن۳

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد