رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

در رامسر مطرح شد:معافیت مالیاتی برای واحدهای اقامتی پروانه دار

 

در رامسر مطرح شد: 

معافیت مالیاتی برای صاحبان واحدهای اقامتی دارای پروانه

مدیر اجرایی مراکز رزرواسیون مازندران خبر داد:
معافیت مالیاتی برای صاحبان واحدهای اقامتی دارای پروانه

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی مراکز رزرواسیون مازندران گفت: صاحبان واحدهای اقامتی که اقدام به اخذ پروانه کنند از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، هوشنگ مرادی شامگاه چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با صاحبان کیوسک‌های رزرواسیون گردشگری در آستانه نو که با حضور نماینده میراث فرهنگی و رئیس پلیس اماکن در هتل خلج رامسر برگزار شد، افزود: طرح ساماندهی اماکن اقامتی و استیجاری از سال 1386 در 6 استان کشور شروع به‌ کار کرد که در استان مازندران با جدیت بیشتری به ‌دلیل زیبایی‌های منحصر به فردش دنبال شد.
وی ادامه داد: هدف از این طرح نیز ساماندهی تابلوبه‌دستان و وجهه اجتماعی فراهم کردن برای آنان تحت عنوان راهنمایان گردشگری و همچنین ایجاد امنیت برای مسافران است.
مدیر اجرایی مراکز رزرواسیون مازندران اظهار داشت: در شهرستان رامسر کیوسک‌هایی برای اسکان تابلوبه‌دستان قرار گرفت و این به‌صورت پایلوت از شهرستان رامسر اجرایی شد و تاکنون نیز استقبال خوبی شده است.
مرادی ادامه داد: تعداد کیوسک‌های مستقر در رامسر در حال حاضر 11 کیوسک است که با رایزنی‌های انجام شده با شهرداری‌ها قرار است در آینده نزدیک به 15 کیوسک افزایش یابد.
وی تعداد واحدهای اقامتی شناخته شده در رامسر را یک‌هزار و 500 واحد دانست و تصریح کرد: از این تعداد 200 واحد تاکنون اقدام به اخذ پروانه کردند.
مرادی اخذ مجوز برای پذیرش مسافران در واحدهای اقامتی را از ضرورت‌ها دانست و از راهنمایان گردشگری خواست تا در این امر مهم با سازمان همکاری لازمه را داشته باشند.
مدیرعامل شرکت بهشت گستر با اعلام این مطلب که اگر صاحبان واحدهای اقامتی اقدام به اخذ پروانه کنند از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند، افزود: ما باید خودمان را تثبیت کنیم و با شرکت در کلاس‌های آموزشی که به منظور رعایت اصول ایمنی و بهسازی الگوهای رفتاری تشکیل می‌شود می‌توانیم به گردشگران به نحو احسن به گردشگران خدمت‌رسانی کنیم.
وی با تاکید به موارد امنیتی که باید راهنمایان گردشگری در بحث پذیرش مسافر رعایت کنند، خاطرنشان کرد: یکی از آیتم‌های اخذ مجوز گذراندن دوره‌های آموزشی است.
انتهای پیام/غ20/ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد