رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دیدگاه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر در باره شهدا

 

دیدگاه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر در باره شهدا

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر:
ولایت فقیه بعد از پیامبران و اولیا خدا مسئولیت الهی دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر گفت: ولایت فقیه بعد از پیامبران و اولیا خدا مسئولیت الهی و هدایت جامعه را به عهده دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، پنجمین یادواره شهدای فرهنگی تنکابن برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر در این مراسم شهدا را به عنوان شاهدان خداوند در میان امت اسلامی عنوان کرد و گفت: خداوند انبیاء را برای برقراری قسط و عدل بین انسان‌ها فرستاده و هدف نهایی انبیاء نجات بشریت از تاریکی به روشنایی بوده است.
حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری با طرح این سؤال که آیا هر کسی شایستگی هدایت انسان‌ها را در مقام انبیا و اولیا دارد یا خیر افزود: بسیاری هم برای اجرای عدالت حرکتی انجام دادند اما چون شاخصه‌های رهبری و ولایت را نداشتند نتواستند اثرگذار و ماندگار باشند و کارشان با گره و مانع مواجه شد.
تسخیری با تاکید بر اینکه ولایت فقیه بعد از پیامبران و اولیا خدا مسئولیت الهی دارند و مسئولیت هدایت جامعه را به عهده دارند، یادآور شد: امت‌ها باید اطاعت‌پذیری از رهبرشان داشته باشند و خداوند به برکت خون شهدا این انقلاب را به ما عطا کرد و جملگی آنان در وصیتنامه‌های خود اطاعت از رهبری و ولی امر را به ما سفارش کردند چون رهبری استمرار رسالت انبیا است.
وی بیان داشت: خداوند در قرآن کریم فرموده است:« کسانی که قدر انقلاب را ندانند ما آن را از آنها می‌گیریم و آنها را از این نعمت محروم خواهیم کرد».
نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به این جمله که شهیدان شاهدند و این جمع برای شادی روح شهدا در این محفل نورانی حضور یافته‌اند، تاکید کرد: رزمندگان و شهدا برای پرداخت بدهی خویش به انقلاب در میادین رزم برابر دشمن تا دندان مسلح سینه سپر کردند و همگی آنها حفظ ارزش‌ها و شعائر انقلاب و اطاعت از ولی امر مسلمین را به ما سفارش کردند پس ما نیز باید با پذیرش مسئولیت بدهی خود به نظام را تسویه کنیم.
ابوالفتح نیکنام با اشاره به برگزاری این یادواره بیان داشت: برگزاری این یادواره‌ها و بزرگداشت‌ها فقط به‌عنوان یادآوری پیام شهدا و سفارش بر انجام وظایف‌مان در راستای خدمت به نظام اسلامی است.
سید جلال نوری‌زاده رئیس آموزش و پرورش تنکابن نیز با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مجریان و برگزارکنندگان یادواره شهدای فرهنگی و بیان نکاتی درباره مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای فرهنگی اظهار امیدواری کرد؛ تا این مراسم معنوی موجب رضایت خاطر اولیا خدا و شهدا از ما باشد.
انتهای پیام/ل20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد