رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مرکز معاینه فنی خودرو در رامسر

 

مرکز معاینه فنی خودرو در رامسر

دبیر شوای ترافیک مازندران:
26 جایگاه سوخت‌ گاز در مازندران احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر شوای ترافیک مازندران گفت: 26 جایگاه سوخت‌رسانی گاز طبیعی در مازندران احداث می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، پژمان اژدری عصر چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک استان در محل استانداری مازندران اظهار داشت: 9 هزار و 500 تاکسی در سطح استان مازندران مشغول تردد و حمل مسافر هستند که تنها 411تاکسی بالای 10سال کارکرد گازسوز نیستند.
وی تصریح کرد: هر تاکسی به طور متوسط 160مسافر را در شهر جابه جا می‌کند که مصرف بنزین آن در روز 35 لیتر است.
اژدری با اشاره به اقدامات انجام شده در کاهش سفر در محدوده مرکزی شهر ساری افزود: پیگیر روند کاهش سفر به هسته مرکزی در شهرهای قائمشهر و بابل هستیم.
وی با اشاره به مزیت معاینه فنی در خودروها بیان داشت: در 16 شهرستان مازندران مرکز معاینه فنی خودرو احداث‌ و مرکز معاینه فنی خودرو در رامسر تایید شد و ایستگاه معاینه فنی بهشهر در حال ساخت است.
اژدری با بیان اینکه 73جایگاه سوخت‌رسانی گاز طبیعی در دست بهره‌برداری داریم، افزود: 26جایگاه سوخت رسانی گاز طبیعی در مازندران احداث می‌شود.
دبیر شورای ترافیک مازندران ادامه داد: برای احداث 13جایگاه زمین از طرف شهرداری‌ها اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه پنج جایگاه سوخت گاز طبیعی در ساری در حال بهره‌برداری است، افزود: برای احداث سه جایگاه دیگر زمین اختصاص یافت.
اژدری ادامه داد: با احتساب جایگاه شهرداری سورک مجموع جایگاه‌های گاز طبیعی شهرستان ساری به 9جایگاه می‌رسد.
وی با بیان اینکه زمین شهرداری‌های فریدونکنار، نوشهر و کلارآباد برای احداث جایگاه سوخت گاز طبیعی تاکنون مشخص نشده است، افزود: شهردار چالوس تاکنون یک قطعه زمین برای احداث جایگاه اختصاص داد و درحال رایزنی برای اختصاص زمین دوم هستیم.
در این جلسه محمدرضا مظلومی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نفت مازندران منطقه ساری بحث تردد تریلی‌های سوخت را برای عبور از جاده هراز مطرح کرد که با مخالفت نماینده راهنمایی و رانندگی مواجه شد.
نماینده راهنمایی و رانندگی باریک بودن جاده هراز و ایجاد خطر برای سایر اتومبیل‌ها را دلیل اصلی ممانعت راهنمایی و رانندگی مرکز برای تردد تریلر عنوان کرد.
انتهای پیام/م20/ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد