رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

معارفه معاون جدید فرماندار رامسر انجام شد

 

معارفه معاون جدید فرماندار رامسر انجام شد

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مازندران:
شیشه عمر استکبار جهانی در حال شکستن است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مازندران گفت: شیشه عمر استکبار جهانی به دست انقلاب اسلامی آرام آرام در حال شکستن است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، علی اکبریان در مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار رامسر افزود: از زمانی که انسان پابه این دنیا نهاد تقابل بین حق و باطل وجود داشته و از هابیل گرفته تا امروز کسانی بوده‌اند که در برابر حقانیت قدعلم کرده‌اند و برنامه داشته‌اند.
وی اظهار داشت: وقتی جمهوری اسلامی به عنوان نهادی حکومتی که در ایران تشکیل شد موج مخالفت‌ها به سوی ایران راهی شد ولی هوشمندی رهبر فرزانه و پا در رکاب بودن ملت ما همه این اتفاقات را یکی پس از دیگری پشت سرگذاشته‌اند که گسترده‌ترین آن دفاع مقدس بوده است.
اکبریان ادامه داد: دشمنان در تلاشند با فشارهای اجتماعی بدنه و ساختار نظام را تضعیف کنند.
وی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر از فاز شکست‌خوردگی بیرون رفته‌اند و وارد جنگ نرم شدند و این جنگ هوشمندانه در قالب فضای نرم افزاری و جنگ‌های مجازی خودنمایی می‌کند.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مازندران در ادامه بیان داشت: دشمن می‌خواهد ارزش‌ها را ضد ارزش معرفی کند و این هدف دشمن است، دفاع از آرمان‌های شهدا را یک جریان حزبی و حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات را یک جریان جناحی جلوه می‌دهد.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی همچون موجی همه کشورها حتی کشورهای غیر مسلمان را فراگرفته و این اقتدار به برکت حضور آگاهانه ملت، ایمان به خدا و خون شهدا است.
اکبریان افزود: وقتی رشد فزاینده اسلام‌گرایی را در دنیا می‌بینیم و عجز و ناتوانی استکبار را در دنیا شاهدیم به این نتیجه می‌رسیم که شیشه عمر استکبار جهانی به‌دست انقلاب اسلامی آرام آرام در حال شکستن است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رامسر باید از تک بخشی بودن خارج شود و در کنار سایر امتیازاتی که دارد به بخش گردشگری آن نیز توجه شود.
اکبریان با اشاره به عدم ایجاد زیرساخت‌های لازم در رامسر بیان داشت: عدم بهره‌برداری از سد میجران و سیستم فاضلاب شهری و همچنین بودجه کم استانی برای شهرستانی که خدمت‌رسانی ملی دارد از جمله مواردی است که نیازمند پیگیری جدی از سوی فرماندار و سایر مدیران است.
انتهای پیام/خ20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد