رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر :30 برابر شدن نرخ بیمه در ساخت و ساز

  

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر  

30  برابر شدن نرخ بیمه در ساخت و ساز با روح عدالت منافات دارد

عباس احمدی ماچیانی : خبرنگار / اسماعیل گوهررستمی با اعلام این مطلب در جلسه شورای اداری در محل مصلی بزرگ شهر رامسر افزود : در جلسه ای که به همین منظور با حضور مسئولان ذیربط در شورای شهر برگزار شد همه درباره این افزایش غیر متعارف ابراز نگرانی و خواستار حل آن شدند .
وی اظهار داشت : با توجه به اینکه علت این افزایش حمایت از قشر کارگران ساختمانی است ما نیز از این اقشار پر تلاش حمایت می کنیم اما این حمایت نباید باعث ایجاد رکود و شوک در ساخت و ساز و در نهایت بیکاری کارگران شود . وی اظهار داشت : درآمد شهرهای کوچکی چون رامسر از درآمدهای ناپایدار از جمله صدور پروانه های ساختمانی است که متأسفانه با اجرای این قانون ما شاهد راکد شدن ساخت و ساز شده ایم و ساخت و سازهای غیرقانونی نیز افزایش می یابد .
وی در بخش دیگری ضمن اعلام اینکه بدلیل نبود کمربندی مناسب ما شاهد تردد وسایل نقلیه سنگین در بلوار هلال احمر و بلوار تاریخی معلم هستیم افزود : عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین باعث تخریب آسفالت های بلوار تاریخی معلم شده و شورای شهر و شهرداری مجبور است برای برون رفت از وضعیت نگران کننده فعلی متوسل به تصویب دستورالعملی بومی شود تا این عبور و مرورها را کنترل و ساماندهی نماید .
وی همچنین ضمن اشاره به اقدامات اثرگذار سازمان میراث و گردشگری در خصوص معرفی باغ سی هکتاری به عنوان باغ نمونه ایرانی گفت : درختان قدیمی بلوار تاریخی معلم بدلیل افزایش بی سابقه دمای هوا دچار خشکسالی شده اند از جمله باغ سی هکتاری که شهرداری این آمادگی را دارد تا برای احیای این مناظر بی نظیر طبیعی با اخذ مجوز از دستگاه های مربوط اقدام نماید تا از این وضعیت نگارن کننده خارج شویم .
وی در بخش پایانی گفت : مصوبه شهر نمونه گردشگری رامسر فرصتی ارزشمند برای توسعه پایدار است و باید با ایجاد زیر ساختارهای گردشگری در مناطق مختلف بویژه سواحل امر اکوتوریسم و گردشگری را تقویت نمود .

عباس احمدی ماچیانی – خبرنگار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد