رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس تربیت بدنی رامسر: کمک به رشد ابعاد معنوی و جسمی مهمترین هدف

 

 

رئیس تربیت بدنی رامسر: 

 

کمک به رشد ابعاد معنوی و جسمی مهمترین هدف تربیت بدنی است  

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی رامسر گفت: کمک به رشد و شکوفایی ابعاد معنوی، جسمی، عاطفی، عقلانی و اجتماعی از طریق پرداختن به فعالیت‌های مفرح و سلامت‌بخش مهم‌ترین و بزرگترین هدفی است که تربیت بدنی به دنبال آن است.  

رامین سرسخت جنتی در گفتگو با خبرنگار فارس در رامسر با اشاره به اهمیت ورزش و بها دادن به ورزشکاران افزود: علاقه‌مندی ورزشکاران موجب ایجاد انگیزه در آنان می‌شود و اگر این انگیزه با حمایت از آنان همراه باشد به‌ ثمر خواهد نشست.
وی با اشاره به گذشته ورزش در ایران خاطر‌نشان کرد: در میان کشورها بی‌گمان ایران تنها کشوری است که در نظام تعلیم و تربیت خود بیشترین اولویت را به ورزش و تربیت بدنی داده است.
جنتی اظهار داشت: ایرانیان به اهمیت و ارزش توانایی و سلامتی بدن به عنوان وسیله بسیار مهم برای مقابله و مبارزه پی‌برده بودند و هنوز هم بر اهمیت ورزش تاکید ویژه‌ای دارند.
رئیس اداره تربیت بدنی رامسر با تاکید بر این نکته که تربیت بدنی این شهرستان برای رسیدن به اهداف خاص تربیت بدنی گام بر می‌دارد، افزود: در هفته تربیت بدنی، رقابت‌های مختلف ورزشی زیادی برای جوانان در رده‌های سنی مختلف ترتیب داده شده است.
وی گفت: این مسابقات در رشته‌های فوتسال، والیبال، تکواندو، رزمی، شطرنج، پرورش اندام روستاییان، مچ‌اندازی، آمادگی دفاعی، کشتی روستایی چند‌جانبه، فوتبال لیگ دسته دوم استان در دو گروه بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.
سرسخت جنتی گفت:در هفته تربیت بدنی همایش پیاده‌روی خانوادگی و دیدار مربیان ورزشی با امام جمعه نیز در دستور کار قرار دارد.
  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد