رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس اداره اوقاف رامسر: کمک‌های مردمی بیش از حمایت‌های اوقاف به

 

 

رئیس اداره اوقاف رامسر: 

 

کمک‌های مردمی بیش از حمایت‌های اوقاف به مساجد است 

 

 

 

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر گفت: کمک‌های مردمی بیش از حمایت‌های اوقاف به مساجد است.  

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، ابراهیم عزیزپور صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان جدید مسجد محمد (ص) اشکون‌کوه رامسر اظهار داشت به تشکیل هیئت موسس برای ساخت این مسجد اشاره کرد و گفت: باید هیئت موسس از مناطق مختلف رامسر تشکیل شود تا بتوانیم کمک‌های مردمی در این شهرستان را جمع‌آوری و هرچه سریع‌تر ساختمان آن آماده شود.
وی از حضور مردم در امور خیریه تشکر و تاکید کرد: مردم مازندران همیشه از کارهای خیر استقبال می‌کنند و همیشه اعتباری که از سوی کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود بیش از اداره اوقاف است.
یکی از اعضای هیئت امنای این مسجد در این مراسم گفت: این مسجد در سال 53 بدون علم و تکنیک مهندسی ساخته شد و هم‌اکنون به دلیل فرسایش زمین و آب‌خیز بودن منطقه دیوار طولی مسجد به طول 14 متر شکافی به عمق 10 سانتیمتر برداشته است که آن‌را برای زائران ناامن کرده است.
حسین رودخانه‌ای افزود: این مسجد 160 متر زیربنا داشته که پس از ساخت مجدد به 440 متر می‌رسد.
وی خاطر نشان کرد: از آنجایی که این مسجد مختص به این محله نیست و از تمام شهرستان به خصوص در ایام محرم از آن استفاده می‌شود گسترش آن ضروری است.
رودخانه‌ای به هزینه‌هایی ساخت این مسجد اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر مبلغ موجودی هیئت امنا برای ساخت 5 میلیون تومان است که یک میلیون و 800 هزار تومان نیز از اعتبارات اداره اوقاف شهرستان رامسر و مابقی از کمک هزینه‌های خیران و درآمدهای مسجد تامین شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد