رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خطبه های نماز جمعه – 22 شهریور

خطبه های نماز جمعه رامسر  

 22 شهریور 

***

امام جمعه رامسر با اشاره به سالروز کشتار صبرا، شتیلا و کشتار فلسطینیان در سپتامبر سیاه 1970 توسط رژیم صهیونیستی و نیز سالروز امضای قرار داد ننگین بین ساف و اسرائیل در 15 سال پیش گفت: تمام دنیا فهمیده‌اند که اساس رژیم صهیونیستی بر قتل، غارت، کشتار و تزویر است.

وی افزود: در گذشته سیاست مستکبران بر اشغال کشور‌ها در قالب جنگ سخت، کشتار،  اشغال و تجاوز نظامی استوار بود، مانند آنچه در فلسطین و عراق و افغانستان اتفاق افتاد. اما امروزه در کنار آن با هزینه‌ای به مراتب کمتر به جنگ نرم برای سلطه بر منافع ملت‌ها روی آورده‌اند. مانند آنچه امروز در قالب برنامه های فرهنگی توسط مستکبرین اشغالگر در میان شهروندان عراقی و افغانی اجرا می شود و نیز آنچه بعنوان انقلاب مخملین در کشورهای اوکراین و گرجستان صورت گرفت.
وی اظهار داشت: این همان جنگی است که برای فروپاشی حکومت‌های مستقل و کسب قدرت سیاسی شکل گرفته است. هرچند آنها از شعار‌های زیبایی مانند صلح طلبی و اعتقادات اخلاقی و مذهبی استفاده می‌کنند، ولی در حقیقت با این جنگ نرم و به تعبیر دقیق مقام معظم رهبری ناتوی فرهنگی به دنبال رویارویی با حکومت‌های مستقل و مخالف سیاستهای شیطانی هستند.

امام جمعه رامسر با اشاره به روز اکرام ایتام خواستار توجه اغنیای جامعه به ایتام و محرومان شد.
وی تصریح کرد: زندگانی امام حسن مجتبی (ع) و اکرام کریمانه آن حضرت به نیازمندان، وجه تسمیه زیبایی برای روز اکرام در جامعه است و در این روز اغنیا و کسانی که مکنت مالی دارند نباید فقرا و ایتام را فراموش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار مسئولان کشوری با مقام معظم رهبری و سخنان رهبر انقلاب گفت: همانطوری که رهبر انقلاب فرمودند پافشاری بر ارزشهای اصیل اسلامی نه تنها موجب رکود در حرکت روبه رشد کشور نبوده و نخواهد شد بلکه برعکس تمام پیشرفت‌های بزرگ ایران در طول 30 سال گذشته مرهون همین مقاومت و ایستادگی هاست و آنهایی که سعی می کنند مردم را به ایستادگی بر اصول و ارزشها دلسرد کنند، در خدمت منافع بیگانگان می باشند. چرا که تمام تلاش دشمن در طول سالهای گذشته القای همین تفکر و سست کردن ایمان و باورهای اصیل مردم عزیز ما بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد