رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اخبار فعالیتهای قرآنی در شهرستان رامسر

 

Go to fullsize image

اخبار فعالیتهای قرآنی در شهرستان رامسر

 

نشست شورای طرح و برنامه فعالیت‌های قرآنی رامسر برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: پنجمین نشست شورای طرح و برنامه فعالیت‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی رامسر، چهارشنبه 25 اردیبهشت با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مازندران، نمایندگی آمل، در این جلسه حجت‌الاسلام «رمضانی»، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر، درباره برگزاری مراسم اختتامیه پیش‌دبستانی‌های قرآنی مطالبی ارائه کرد.

در ادامه «محمدابراهیم گلین‌مقدم»، مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی این شهر، از شروع به کار سومین مرکز قرآنی مردمی در رامسر با عنوان «نورالرقیه(س)» و با مسئولیت «یعقوب خاضع» خبر داد.

مراسم اختتامیه کلاس‌های پیش‌دبستانی قرآنی در رامسر برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم اختتامیه کلاس‌های پیش‌دبستانی قرآنی رامسر، پنج‌شنبه 26 اردیبهشت، در سالن آمفی‌تئاتر اردوگاه میرزا کوچک‌خان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مازندران، به همت اداره تبلیغات اسلامی، مراسم اختتامیه کلاس‌های پیش‌دبستانی قرآنی رامسر با حضور 200 نفر از دانش‌آموزان و اولیاء آنان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «اسماعیل رمضانی»، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامسر گفت: همکاری مطلوب بین اداره‌های تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش، موجب شکل‌گیری چنین برنامه‌های موفقی شده است.

وی افزود: امسال تعداد 13 کلاس از کلاس‌های اداره آموزش و پرورش شهرستان را اداره تبلیغات اسلامی پشتیبانی فکری، مدیریتی و آموزشی کرده است.

رمضانی با اشاره به این مطلب که این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: آشناکردن کودکان و نوجوانان با آموزه‌های دینی و قرآنی، از وظائف والدین، مربیان و دستگاه‌های فرهنگی است.

در پایان این مراسم، به دانش‌آموزان و مدیران مدارس، هدایائی اعطا شد.

آزمون شفاهی قرائت سطح یک قرآن در رامسر برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: توسط مرکز قرآنی ـ مردمی «کوثر رسول» روستای «کلایه»، آزمون شفاهی قرائت سطح یک قرآن روز گذشته 29 اردیبهشت‌ماه در شهرستان رامسر برگزار شد.

«محمدابراهیم گلین مقدم»، مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی رامسر، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مازندران نمایندگی آمل، گفت: توسط مرکز قرآنی ـ مردمی کوثر رسول روستای کلایه این آزمون با حضور 25 نفر از قرآن‌آموزان در محل این مرکز قرآنی برگزار شد.

وی افزود: به قبول‌شدگان در این آزمون از سوی دارالقرآن الکریم استان گواهینامه قرآنی اعطا خواهد شد.

همچنین در حاشیه برگزاری این آزمون، «خندان جنت بابائی»، مدیر مرکز قرآنی کوثر رسول، در نشستی با مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی رامسر، در رابطه با دستورالعمل‌های ابلاغی دارالقرآن مازندران به بحث و تبادل نظر پرداختند، که در پایان این نشست مقرر شد مدیر مرکز قرآنی کوثر رسول رامسر برنامه‌های قرآنی فصل تابستان خود را در اولین فرصت به اداره تبلیغات اسلامی رامسر ارایه کند تا به بررسی این برنامه‌ها پرداخته شود.

برگزاری نشست برنامه‌ریزی فعالیت‌های قرآنی کانون قرآن رامسر

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست طرح و برنامه فعالیت‌های قرآنی فصل تابستان کانون قرآن رامسر، روز گذشته 29 اردیبهشت‌ماه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رامسر، حجةالاسلام «رمضانی»، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامسر، در جلسه طرح و برنامه فعالیت‌های قرآنی فصل تابستان کانون قرآن رامسر که با حضور مسئول کانون قرآن رامسر برگزار شد، از زحمات نیروهای فعال قرآنی تقدیر به‌عمل آورد و گفت: وضعیت توریستی شهرستان رامسر در فصل تابستان بزرگترین مانع برای انجام فعالیت‌های فرهنگی قرآنی است که باید در این رابطه تمهیداتی را اندیشه کرد.

وی افزود: از آنجایی که در سال نوآوری و شکوفایی قرار گرفتیم باید کلاس‌های قرآنی در دست اجرا، به‌ویژه طرح مصباح الهدی را، با ابتکاری جذاب و در مکان‌های مختلف شهر با ویژگی‌های اقلیمی متنوع برگزار کنیم.

رمضانی تصریح کرد: برای تحقق فعالیت‌های قرآنی طرح تابستان، لازم است همکاران قرآنی با در نظر گرفتن مناسبت‌های این فصل برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشند‌.

در ادامه این جلسه «محمدابراهیم گلین مقدم»، مسئول کانون قرآن رامسر، فهرست عناوین فعالیت‌های قرآنی فصل تابستان را ارائه داد و گفت: اردوی سفر مشهد مقدس ویژه مربیان و قرآن‌آموزان مصباح الهدی این شهر از فعالیت‌های مهم تبلیغی قرآنی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد