رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

از رامسر تا کلاردشت

 

روز یکشنبه دوم تیر از نوشهر تا رامسر

 

روز دوشنبه سوم تیر از رامسر تا کلاردشت

 

رکاب خواهیم زد 

 

سرپرست هیات دوچرخه سواری مازندران گفت : تور بین‌المللی دوچرخه سواری مازندران تنها تور ثبت شده آسیا در رده جوان است که اکنون برای برگزاری پانزدهمین دوره این مسابقات ، نیاز به حمایت مالی دارد.

"سید تقی خدادادی " روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات توربین‌المللی دوچرخه سواری مازندران یادواره سرداران و ده هزار شهید این استان افزود: تاکنون ‪ ۱۲‬تیم خارجی و شش تیم داخلی برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کردند.

وی از همه صاحبان صنایع تولیدی و صنعتی استان مازندران‌خواست تا به عنوان اسپانسر این مسابقات به این رشته ورزشی کمک کنند.

وی جوایز کلی این مسابقات را ‪ ۲۰‬هزار دلار اعلام کرد و گفت : اگر حمایت کننده مالی‌داشته باشیم بسیاری‌از تیم‌های دوچرخه سواری حرفه‌ای دنیا آمادگی حضور در این مسابقات را دارند.

خدادادی با بیان اینکه این مسابقات طی روزهای سی ام خرداد تاسوم تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد ،گفت : مسابقات در پنج مرحله از شهرستان ساری تا کلاردشت برگزار می‌شود.

وی‌گفت: اکنون تیم‌های دوچرحه سواری از کشورهای عربستان،بلغارستان، مالزی، بحرین، سوریه، عراق، ارمنستان، آذربایجان، ترکیه و تایلند مدارک شان برای حضور در این مسابقات ارسال کردند.

خدادادی اظهارداشت : مرحله اول تحت عنوان رده بندی دوچرخه سواران روز پنجشنبه سی‌ام خرداد در بلوار خزر ساری برگزار می‌شود که طی آن دوچرخه سواران در چهار کیلومتر انفرادی به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم تور دوچرخه سواری مازندران روز جمعه ‪۳۱‬ خرداد از میدان امام‌حسین (ع ) ساری به مسافت ‪ ۱۲۰‬کیلومتر اغازمی شود، افزود: ورزشکاران از اتوبان ساری - قائمشهر به بابل ، آمل ، محمودآباد و فریدونکنار می‌روند و سپس وارد بابلسر می‌شوند.

خدادادی گفت : مرحله سوم روز شنبه یکم تیر از میدان بسیج بابلسر به سمت نوشهرخواهد بود و ورزشکاران ‪ ۱۱۰‬کیلومتر را پس از عبور از فریدونکنار ، محمودآباد ، نور و رویان طی می‌کنند تا به نوشهر برسند.

وی مسافت مرحله چهارم را ‪ ۱۲۰‬کیلومتر عنوان کرد و گفت : روز یکشنبه دوم تیر از نوشهر تا رامسر رکاب زده می‌شود که کاروان ورزشی از کلارآباد ، سلمانشهر ، عباس آباد ، تنکابن به رامسر رسیده و در کیلومتر ‪ ۱۰‬منطقه کوهستانی جواهر ده به خط پایان می‌رسند.

سرپرست هیات دوچرخه سواری مرحله پایانی را با مسافت یکصد کیلومتری حساس توصیف کرد و گفت : روز دوشنبه سوم تیر از رامسر تا کلاردشت رکاب زده می شود که در میدان معلم این تور خاتمه می‌یابد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد