رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ساختمان امداد و نجات دریایی رامسر

 

ساخت ساختمان امداد و نجات دریایی رامسر

 

ساری - خبرگزاری مهر: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران میانگین انتظار برای دریافت کمک از سوی امدادگران را در دنیا بین 30 تا 45 دقیقه اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان در کشور ما نیز دست یافتنی است به شرطی که ترافیک در محورهای مواصلاتی درون و برون شهری روان‌تر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اولادی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید هوایی خبرنگاران از جاده های غرب مازندران در جمع خبرنگاران در چالوس افزود: هزینه نگهداری و تجهیز هر پست در طول سال 100 میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: به دلیل هزینه بالای این پست‌ها، پست جدید در مازندران راه اندازی نمی‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مازندران با اشاره به آغاز به کار امداد دریایی در بندر نوشهر گفت: ساختمان امداد و نجات دریایی رامسر نیز با هدف ارائه خدمت به گردشگران در حال ساخت است.

محمد اولادی گفت: در بندر نوشهر طرح امداد و نجات دریایی با فعالیت قایق‌های فنتیل در حال اجرا است.

اولادی از فعال بودن 10 پست دائمی در محورهای استان خبر داد و افزود: مازندران سومین استان کشور در زمینه برخورداری از امکانات پست امداد و نجات دائمی است.

معاون امداد و نجات هلال احمر مازندران با اشاره به اجرای دو طرح همزمان امداد و نجات مسافران نوروزی و راهنمایان مسافران نوروزی در استان مازندران تصریح کرد: 90 امدادگر و 22 پزشک با استفاده از امکانات و تجهیز 30 آمبولانس در حال ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.

وی در پایان گفت: تاکنون حدود 4 هزار نفر در مراکز امدادی مازندران به صورت سرپایی درمان شدند و برای حدود یک هزار و 500 نفر نیز مقدمات اسکان اضطراری فراهم شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد