رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

میری فرماندار سابق رامسر

 

فرماندار سابق رامسر:

 

احمدی‌نژاد بهتر است به جای جنگیدن با همه دنیا، مشکلات این مردم را حل کند

 

نوروز:«احمد میری» فرماندار سابق رامسر و معاون سابق استاندار مازندران، با بیان اینکه «بیشتر شهرهای این استان علی‌رغم ادعای دولت همچنان با مشکل قطعی گاز و کمبود نان و سوخت مواجه هستند»، وضعیت مردم این استان را «نگران‌کننده» خواند.

میری در گفتگو با خبرنگار نوروز تصریح کرد: علی‌رغم ادعای دولت، در قائم‌شهر گاز به کلی قطع است و کمبود نان وجود دارد، در ساری در 90 درصد مناطق گاز قطع است و در مناطقی که از گاز برخوردارند، فشار آن بسیارکم است.

وی افزود: در ساری بخشداری‌ها نان را در روستاها توزیع می‌کنند، نانوایی‌ها صف‌های طویلی دارند و نان نایاب است، در روستاهای اطراف ساری هم مشکل سوخت وجود دارد ومردم برای تامین سوخت به جنگل‌ها هجوم برده‌اند. در بابل هم گاز کاملا قطع و نان نایاب است به همین دلیل فضای نارضایتی در بین مردم به وجود آمده است.

معاون سابق استاندار مازندران، با اشاره به اینکه «علاوه بر قطعی گاز، برق هم به صورت متوالی در این استان قطع می‌شود و این امر منجر به یخ بستن آب می‌شود»، گفت: به نظر می‌رسد گوشی برای شنیدن صدای مردم استان وجود ندارد؛ در حالی که این سرما آنقدر غافلگیرانه نبود که دولت نتواند آن را کنترل کند اما دولت به دلیل ناکارآمدی نمی تواند کاری انجام دهد و این ناشی از ناکارآمدی مجموعه حاکم است.

وی افزود: احمدی‌نژاد بهتر است به جای جنگیدن با همه دنیا، مشکلات این مردم را حل کند. دولتی که ادعا می‌کرد دولت فقرا و تهیدستان است، امروز برای این قشر چه کرده؟ جز اینکه بیشتر آسیب ناشی از سرما و قطعی گاز متوجه طبقه ضعیف و روستایی ماست؟ وگرنه طبقه متوسط و بالا، خودشان به یک شکلی مشکلشان را حل می‌کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد