رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر در انتظار گردشگران شش ماهه دوم (ساحره میرابوطالبی)

رامسر در انتظار گردشگران شش ماهه دوم (ساحره میرابوطالبی) 

 

رها کردن این همه جاذبه در بهترین فصول سال که ترنم باران و چشم اندازهای پاییزی و زمستانی، رامسر را به بهترین وجه ممکن می آرایند کار سختی است و باید به گردشگرانی که در شش ماهه اول سال و در بهار و تابستان به رامسر سفر می کنند این نکته مهم گوشزد شود.

یادآوری نکات مهم گردشگری به گردشگرانی که هر ساله برای دیدن مناظر رامسر به این منطقه سفر می کنند کار مشکلی نباید باشد ولی چرا دست اندرکاران این امر در این مورد کوتاهی می کنند خود جای بحث و بررسی دارد.

لازم است تا متولیان بخشهای دولتی و غیر دولتی به این موضوع توجهی خاص داشته باشند و با ایجاد تعادل جمعیت گردشگر در رامسر به داد اقتصاد شهری و روستایی این منطقه زیبا برسند.

در حال حاضر ابزار تبلیغاتی زیادی برای این منظور درکارند و مخاطبان زیادی برای دریافت اطلاعات گردشگری از این ابزار استفاده می کنند و بجا است اگر جاذبه هایی که در شش ماهه دوم سال در مناطق مختلف رامسر وجود دارد برای گردشگران به نمایش گذاشته شود خواهیم دید که جمعیت قابل توجهی به این منطقه خواهند آمد.

هیچ اتفاق خوبی بخودی خود بوجود نمی آید بلکه با برنامه ریزی و اجرای درست برنامه ها می شود بهترین اتفاقات را بوجود آورد و از نتایج خوب آنها بهره مند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد