رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برگزاری گردهمایی زنان فرهیخته غرب مازندران

خبرگزاری فارس: برگزاری گردهمایی زنان فرهیخته غرب مازندران
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خبر داد
برگزاری گردهمایی زنان فرهیخته غرب مازندران  

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری گردهمایی بزرگ زنان فرهیخته غرب مازندران در چالوس خبر داد.

رمریم جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: نخستین گردهمایی بانوان فرهیخته غرب مازندران به میزبانی شهرستان چالوس در هتل جهان‌نمای این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این گردهمایی بانوان استان مازندران از شهرستان محمودآباد تا رامسر به همراه فرمانداران و مدیران شهرستانی حضور دارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه ربیع فلاح‌جلودار استاندار مازندران نیز در این گردهمایی سخنرانی می‌کند، درباره اهداف برگزاری این گردهمایی گفت: معرفی توانمندی و قابلیت زنان غرب استان، تجلیل از خدماتی که برای رشد و تعالی خانواده و اجتماع انجام می‌دهند از اهداف برگزاری این گردهمایی است.

وی اضافه کرد: در این مراسم 500 بانوی فرهیخته غرب مازندران حضور دارند که ملاک انتخاب این بانوان نیز حضور موثر در عرصه‌های اجتماعی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و خانه‌داری است.

جمشیدی با بیان اینکه از هر شهرستان پذیرایی 60 تا 70 بانوی فرهیخته هستیم، تصریح کرد: زمان برگزاری این همایش پنج‌شنبه 11 دی ماه است.

وی از برگزاری گردهمایی زنان مرکز و شرق استان در شهرستان بابل خبر داد و درباره تقسیم کردن این گردهمایی در دو نقطه و زمان نیز اظهار کرد: به دلیل بعد مسافت و اینکه زمینه حضور گسترده بانوان دعوت شده در این گردهمایی‌ها فراهم شود، این مراسم در دو روز کاری برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همچنین درباره اجرای زنده نمایش حجاب و پوشش اسلامی که روز گذشته در آمل برگزار شد، نیز گفت: در این نمایش زنده پوشاک اسلامی تعداد زیادی از بانوان مازندرانی برای ترویج حجاب و عفاف شایسته اسلامی ایرانی در این آیین شرکت کردند.

وی استقبال بانوان آملی از این نمایش 80 مدل انواع لباس ایرانی و اسلامی عرضه شد.

انتهای پیام/3141/س20/پ3003

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931008000031#sthash.G1aI0X5I.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد