رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حسین زیرجد از رامسر، نفر برتر مازندران

حسین زیرجد از رامسر، نفر برتر مازندران  به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، سی و هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه مازندران در بخش زیر 16 سال با عنوان شکوفه ها روز شنبه در آمل آغاز به کار کرد.

مسابقات قرآنی شکوفه ها در قسمت برادران در بقعه ناصرالحق آمل و در قسمت خواهران در امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان برگزار شد.

در قسمت شکوفه ها 142 آقا و 116 خانم در محل برگزاری مسابقات خود در حال رقابت با یکدیگر هستند.

نفرات برتر حفظ 10 جزء شکوفه های خواهران

با توجه به نتایج اعلام شده در قسمت خواهران فاطمه زهرا رنجبر و کیانا کتال از قائمشهر و مبارکه رودپیما از میاندورود حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

نفرات برتر حفظ 20 جزء شکوفه های خواهران

در قسمت خواهران در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم خانم محدثه ذلیکانی از ساری، رقیه بالویی از میاندورود و فاطمه حبیب زاده از بابل رتبه های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

نفرات برتر حفظ کل شکوفه های خواهران

همچنین در قسمت خواهران رشته حفظ کل قرآن کریم مهدیه ابوالحسنی و زینب غلامی از بابل و کوثر بوداغی از قائمشهر حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

گفتنی است، نفرات برتر اعلام شده به مرحله کشوری مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه راه پیدا کردند.

نفرات برتر مسابقات قرآن مازندران بخش شکوفه ها در رشته حفظ (برادران) اعلام شد

نفرات برتر حفظ 10 جزء شکوفه های برادران

با توجه به نتایج اعلام شده در قسمت برادران در بخش شکوفه ها در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم امیر حسین زرگری از نکا، نیکان فتحی از بابل و امیر محمد مصطفی زاده از بابل به ترتیب نفرات برتر این رشته از مسابقات قرآنی در مازندران را کسب کردند.

نفرات برتر حفظ 20 جزء شکوفه های برادران

در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم در قسمت برادران، حسین زبرجد از رامسر، محمد خرمی نیا از قائمشهر و محمد رئیسی از سوادکوه رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

نفرات برتر حفظ کل شکوفه های برادران

با توجه به اعلام نتایج نفرات برتر از سوی داوران این دوره از مسابقات در بخش حفظ کل قرآن کریم در قسمت برادران، رضا رضازاده از بابل، حسین همایون از محمودآباد و مهدی رضایی از بابل رتبه های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.ک/1

608

انتهای پیام /*

ر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد