رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:رعایت حجاب سبب افزایش امنیت در جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: رعایت حجاب سبب افزایش امنیت در جامعه می‌شود 

 امام جمعه رامسر:

رعایت حجاب سبب افزایش امنیت در جامعه می‌شود
امام جمعه رامسر:
رعایت حجاب سبب افزایش امنیت در جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: حجاب و عفاف سبب امنیت و افزایش قرب و ارزش هر فرد می‌شود و باید به این امر توجه و در افزایش جایگاه حجاب و عفاف فعال باشیم.

 

حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان با اشاره به ناپسند بودن کم‌فروشی و گرانفروشی گفت: به عینه مشاهده کرده‌ام که کم فروشی‌ها و گرانفروشی‌های بی‌دلیل و بی‌علتی در شهرستان صورت می‌گیرد و این عمل نزد خدا و اولیا الله امری ناپسند و مذموم بوده و حق‌الناس است.

وی افزود: در این وضعیت که دشمنان بر ملت ایران فشار آورده و نمی‌خواهند که ما در مسیر پیشرفت و توسعه خود به نقطه متعالی برسیم وظیفه همه ما این است که با کمک و کمی شکیبایی کمر مشکلات را خم و پیروز و سرافراز همچون گذشته از این موقعیت خارج شویم.

این مسئول بیان داشت: رعایت حریم‌های تعیین شده توسط شهرداری و مسئولان مربوطه درباره کوچه‌ها و خیابان‌های شهر، لازم است برای آرامش و آسایش خود و دیگران این حریم‌ها و عقب نشینی‌ها رعایت شود تا شهر و روستایی آراسته داشته باشیم.

امام جمعه رامسر گفت: امیدواریم ترمیم نوارهای حفاری آسفالت شهر رامسر بزودی به سرانجام رسیده و شکل و ظاهر شهرستان از این حالت خارج شود.

مرتضوی با قدردانی از اعزام دانش‌آموزان دختر در قالب گروه‌های راهیان نور به مناطق جنگی و عملکرد بسیجیان و نیز خواهران بسیج و گروه‌های فعال زمینه حجاب و عفاف تاکید کرد: حجاب و عفاف سبب امنیت و افزایش قرب و ارزش هر فرد می‌شود و باید به این امر توجه و در راه افزایش جایگاه حجاب و عفاف فعال باشیم.

وی اذعان داشت: در این زمان که دشمن جنگ نرم را هر روز برای ما و فرزندانمان برنامه‌ریزی کرده است، اعزام گروه‌های راهیان نور امری بسیار تاثیرگذار و مثبت در روحیه و تفکر دانش‌آموزان و فرزاندانمان است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد