رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

استاندار مازندران: مازندران یعنی از رامسر تا گلوگاه

 

استاندار مازندران:  

مازندران یعنی از رامسر تا گلوگاه

استاندار مازندران:

یکپارچگی مازندران ضرورتی انکارناپذیر است

استاندار مازندران گفت: امروز یکپارچگی استان ضرورتی انکارناپذیر و تجزیه آن خیانت است

۱۳۹۱ یکشنبه ۹ مهر ساعت 09:21

به گزارش خبر گزاری برنا از مازندران و به نقل از روابط عمومی استانداری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه مازندران از رامسر تا گلوگاه است، بیان داشت: نگاه همه مدیران استان باید توسعه همه جانبه و یکپارچه مازندران پهناور باشد.

طاهایی با اشاره به اینکه موضع بنده به‌عنوان استاندار مازندران تا آخرین لحظه خدمتم همین خواهد بود، بیان داشت: روزی که یکپارچگی مازندران تهدید شود، اولین کسی که می‌رود طاهایی است.

وی با اشاره به اینکه موضع مجمع نمایندگان استان هم مازندران یکپارچه است، افزود: امروز یکپارچگی استان ضرورتی انکارناپذیر و تجزیه آن خیانت به مردم مازندران است.

استاندار مازندران در عین حال از مدیران استان خواست تا برای سهولت کار مردم غرب استان، دوشنبه هر هفته برنامه دیدار با مردم آن منطقه و رسیدگی به امور اداری آنها را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنانش از حمایت‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی از پروژه‌های استان تقدیر کرد و اذعان داشت: کمک‌های بودجه‌ای وزیر اقتصاد در پایان سال‌های 88 ،89 و 90، کمک شایانی به پیگیری برخی پروژه‌های مهم استان نموده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد