رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تشکیل نشدن استان جدیدی در غرب مازندران یکی از مهمترین مشکلات منط

 

قاسم احمدی لاشکی:

تشکیل نشدن استان جدید در غرب مازندران یکی از مهمترین مشکلات منطقه است

تشکیل نشدن استان جدیدی در غرب مازندران یکی از مهمترین مشکلات منطقه است

احمدی لاشکی درباره مشکلات و طرح‌های نیمه تمام شهرستان نوشهر و چالوس توضیح داد و گفت: اجرا نشدن نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی نوشهر، آمار بالای بیکاری در منطقه، تشکیل نشدن استان جدیدی در غرب مازندران، عدم دسترسی مردم به مسئولان و نبود راه‌های مواصلاتی از مهمترین مشکلات این منطقه است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، قاسم احمدی لاشکی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۵ مهر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با انتقاد از روند کند اجرای طرح آزادراه تهران ـ شمال تصریح کرد: متاسفانه از زمان آغاز مجلس نهم مردم می‌پرسند که تکلیف این آزادراه چه می‌شود. آزادراهی که قدیمی‌ترین پروژه عمرانی کشور است و تاکنون سه رئیس جمهور را به خود دیده از طرف دیگر هدف از اجرای حل مشکل پرترافیک‌ترین جاده کشور بوده است.

وی ادامه داد: به طور حتم تمام مسئولان کشور در زمان فراغت خود از کار از مسیر ایجاد آزادراه تهران ـ شمال عبور می‌کنند اما نمی‌دانم چرا این پروژه تاکنون اجرایی نشده است.

این نماینده مجلس نهم با اعلام این که طرح آزادراه تهران ـ شمال در چهار فاز دیده شده بود گفت: متاسفانه تاکنون بعد از گذشت چند سال تنها فاز چهار این طرح یعنی جاده مرزن‌آباد ـ چالوس تکمیل شده است و از طرف دیگر  فاز یک این طرح تنها ۳۸ درصد و بقیه فازها هیچ روند رو به رشدی نداشته است.

احمدی لاشکی با بیان این که هم‌اکنون جاده کنونی شمال جواب ترافیک را نمی‌دهد افزود: نیکزاد وزیر راه و شهرسازی باید تصمیم‌گیری کند که آیا بنیاد مستضعفان توان اجرای این پروژه را دارد.

 

وی با تاکید بر این که زندگی مردم استان مازندران به علت نبود جاده‌های مواصلاتی در حال تعطیلی است یادآور شد: متاسفانه جاده یک طرفه کم بود که به تازگی مسئولین پلیس راهور از زوج و فرد شدن جاده کندوان خبر دادند.

این نماینده مجلس نهم درباره مشکلات و طرح‌های نیمه تمام شهرستان نوشهر و چالوس توضیح داد: اجرا نشدن نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی نوشهر، آمار بالای بیکاری در منطقه، تشکیل نشدن استان جدیدی در غرب مازندران، عدم دسترسی مردم به مسئولان و نبود راه‌های مواصلاتی از مهمترین مشکلات این منطقه است.

عضو کمیسیون آ‌موزش و تحقیقات مجلس با اشاره به ارائه گزارش مرکز آمار ایران در چند هفته پیش به مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در کتاب ارائه شده مرکز آمار به نمایندگان هیچ آماری در مورد بیکاری کشور داده نشده است./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد