رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کلنگ ساختمان دهیاری روستای دریا پشته رامسر به زمین زده شد

 

کلنگ ساختمان دهیاری روستای دریا پشته رامسر به زمین زده شد

3 مهر 1391

دریا پشته هم صاحب دهیاری شد/گزارش


به مناسبت هفته دفاع مقدس: کلنگ ساختمان دهیاری روستای دریا پشته رامسر به زمین زده شد

دریادیـم: به مناسبت هفته دفاع مقدس کلنگ ساختمان دهیاری روستای دریاپشته رامسر با حضور عبدی معاون مدیر کل امور روستایی و احمدی معاون مدیر کل بنیاد مسکن استان مازندران ،زرودی فرماندار ،شیرود عشوریان بخشدار بخش مرکزی و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان رامسر به زمین زده شد.

ابراهیم شیرود عشوریان بخشدار بخش مرکزی رامسر در این مراسم ضمن تشکر از دهیاری و شورای اسلامی روستای دریاپشته به خاطر همت عالی آنها در جهت اقدامات انجام شده برای احداث ساختمان دهیاری گفت:یک قطعه زمین به مساحت 700 متر مربع از درآمد دهیاری با قیمت 62 میلیون تومان خریداری شد که پی ریزی آن انجام شده که قرار است دو باب مغازه تجاری،دفتر دهیاری ،دفتر شورای اسلامی ،کتابخانه و پایگاه مقاومت بسیج در آن احداث شود.

وی افزود:انشاا... در تمام روستاها با تهیه مکانهای اداری بتوانیم خدمات رسانی بیشتری به آنها داشته باشیم.

بخشدار بخش مرکزی رامسر اظهار داشت:ما در اجرای طرح هادی در روستای دریاپشته ناکام بودیم زیرا عقب نشینی لازم صورت نگرفت و از مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تقاضا داریم تا با اهدای مزایایی تشویقی،این امکان را برای روستاییان این روستا فراهم سازند.

شیرود عشوریان افزود:برای ساختن این دهیاری 15 میلیون تومان اعتبار واریز شد و امیدواریم پایگاه مقاومت بسیج و کتابخانه نیز سهم خود را واریز نمایند تا هر چه زودتر این ساختمان به بهره برداری برسد.

حسین عسگریان دهیار این روستا در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت:هر روستایی دارای نقشه طرح هادی است که این نقشه با توجه به ساخت و سازهای ایجاد شده هر 10 سال تغییر می کند و امیدواریم هر چه سریعتر نقشه جدید روستای دریاپشته مصوب شود.

وی گفت:زمینی نیز به مساحت 600 متر در پشت ساختمان دهیاری برای پارک عمومی قرار دارد.

عسگریان ضمن تشکر از مسئولینی که به دهیاری و شورای روستا در جهت خدمات رسانی بیشتر و بهتر حمایت می کنند اظهار داشت:انتظار می رود در قبال عقب نشینی های روستاییان مزایایی برای تشویق بیشتر به آنها اهدا شود تا آنها با روحیه بهتر و بیشتری این کار را انجام دهند.

 شایان ذکر است روستای دریاپشته در دهستان سخت سر رامسر واقع شده است که دارای حدود 500 خانوار و 1200 نفرجمعیت می باشد.بهرامی/خبرنگار
دریادیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد