رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

طرح آب رسانی به رامسر، کتالم و سادات شهر(تصفیه خانه) با تخصیص 10

 

طرح آب رسانی به رامسر، کتالم و سادات شهر(تصفیه خانه) با تخصیص 100 درصد و مهلت بهره برداری 30 آبانماه 91

ساری - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران در نامه ای از دستیار ویژه رئیس جمهور خواست تا احداث بیمارستان فوق تخصصی آموزشی درمانی 320 تختخوابی ساری، را در زمره طرح های مهر ماندگار قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن نامه ارسالی سید علی اکبر طاهایی خطاب به علی اکبر محرابیان آمده است: با عنایت به بند (د) مصوبه دور اول سفر هیئت دولت در بخش بهداشت و درمان مازندران که توسط وزارت راه و شهرسازی در حال احداث بوده ، پروژه مذکور بزرگترین و مهمترین پروژه در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان است.

وی افزود: تسریع در تکمیل آن نقش بسیار تاثیرگذار در تربیت نیروهای متخصص در رشته های مخـتلف پزشکی، محـرومیت زدایی، رفع نیـازمندی های ضروری و افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات اسـتاندارد به مردم اسـتان و مسـافرین را در پی خواهد داشت.

طاهایی ادامه داد: با عنایت به اینکه تامین اعتبار مورد نیاز در زمان مناسب به همراه تسریع در فرایند قانونی اجرا و انجام عملیات اجرایی در چندین جبهه کاری، اتمام این پروژه عظیم و بسیار مهم را در زمان مقرر ممکن می سازد، از حضرتعالی استدعا دارد درخصوص لحاظ شدن این بند مصوبه سفر ریاست محترم جمهوری در طرح مهر ماندگار و تامین اعتبار مورد نیاز آن، دستورات لازم را صادر کنید.

عرضه شش هزار تن ماهی پرورشی در آمل

سیدهادی عقیلی، رئیس اداره شیلات آمل گفت: حوزه فعالیتی این اداره که شامل شهرستانهای نور، محمودآباد و آمل بوده از ظرفیت و توانمندیهای شیلاتی بالایی به ویژه در بخش تولیدماهیان سردآبی برخوردار است.

وی افزود: هم اکنون تعداد 305 مزارع ماهی پرورشی دراین شهرستانها فعالیت می کنند که در سال گذشته 10 هزار و 200 تن انواع ماهیان پرورشی دراین شهرستان تولید و به بازارعرضه شد.

عقیلی با اشاره به استقرار اکثریت مراکز پرورش ماهی حوزه فعالیتی این اداره در مسیرهای ترانزیتی و توریستی عرضه آبزیان به صورت صید لایه ای و روزانه ازاستقبال خوبی برخورداربوده است.

توجه ویژه دولت به طرح های مهر ماندگار مازندران

علی اکبرمحرابیان، دستیار ویژه رییس جمهور در نامه های جداگانه به وزارت خانهها و سازمانها نسبت به اجرایی شدن طرح های مهرماندگار مازندران تاکید کرد. وی در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان، خواستار پیگیری مجدانه نسبت به تکمیل و افتتاح استادیوم سه هزار نفری قائم شهر با تخصیص 100 درصد تا دیماه سال جاری شد.

محرابیان در نامه ای دیگر به نامجو، وزیرنیرو، از اضافه شدن طرح آب رسانی به رامسر، کتالم و سادات شهر(تصفیه خانه) با تخصیص 100 درصد و مهلت بهره برداری 30 آبانماه 91 به فهرست پروژه های مهرماندگار این وزارتخانه خبر داد.

دستیار ویژه رییس جمهور در نامه ای به زریبافان، در خصوص مرکز جامع فرهنگی ورزشی وتوانبخشی ایثارگران مازندران آورده است: فازاول ورزشی این مجموعه تا دی 91،  فاز توانبخشی تا اردیبهشت 92 تکمیل و افتتاح شده و بخش آمفی تئاتر به لیست طرح های ماندگار اضافه شده و تا تیرماه سال آینده تکمیل و افتتاح شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد