رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آغاز عملیات اجرای طرح کنارگذر ساحلی رامسر؛ سال آینده

 

آغاز عملیات اجرای طرح کنارگذر ساحلی رامسر؛ سال آینده
آغاز عملیات اجرای طرح کنارگذر ساحلی؛ سال آینده
جام جم آنلاین: احمد صادقی معاون وزیر راه و شهرسازی اجرای طرح کنارگذر ساحلی از آستارا تا گرگان را یکی از اولویت های اصلی وزارت راه برشمرد و ابراز امیدواری کرد که عملیات اجرایی این طرح بزرگ سال آینده آغاز شود.

به گزارش ایرنا، صادقی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از پل روگذر سمسکنده در مسیر کمربندی ساری به خبرنگاران گفت: طرح مطالعاتی کنارگذر ساحلی آستارا - گرگان در حال انجام است.

وی طول این مسیر را حدود 700 کیلومتر اعلام کرد و افزود: پس از اتمام طرح مطالعاتی فراخوان برای جلب مشارکت سرمایه گذار انجام خواهد شد.

رییس شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح کنارگذر رامسر در سال جاری، گفت: این قطعه به طول 10 کیلومتر، بخشی از طرح کنار گذر ساحلی آستارا - گرگان محسوب می‌شود.

وی همچنین با اشاره به احداث پل روگذر تقاطع سمسکنده در مسیر کمربندی ساری، اظهار داشت: کار ساخت این روگذر از سال گذشته شتاب بیشتری یافت و با سرعت مناسب در حال انجام است.

صادقی، تعداد طرح های مهر ماندگار حوزه راه در استان مازندران را دو طرح اعلام کرد و گفت: تعریض جاده فیروزکوه و احداث مسیر کمربندی ساری از طرح های مهر ماندگار این استان است که اعتبار مناسبی برای آنها اختصاص یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد