رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:دشمن از قوی شدن مسلمانان هراس دارد

خبرگزاری فارس: دشمن از قوی شدن مسلمانان هراس دارد 

امام جمعه رامسر:

دشمن از قوی شدن مسلمانان هراس دارد
امام جمعه رامسر:
دشمن از قوی شدن مسلمانان هراس دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر با اشاره به ترس دشمن از قوت گرفتن مسلمانان گفت: ملت‌های مسلمان دنیا از مقاومت ایران درس گرفته و مقاوم‌تر شدند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رامسر اظهار کرد: ساده زیستی باید سرآمد کارها و اعمال همه ما باشد.

وی افزود: مال و دارایی بد نیست اما، دلبستگی به مال خطرناک است و عواقب وحشتناکی به دنبال دارد.

مرتضوی با اشاره به سفره گشوده باری تعالی در این ماه مبارک  ادامه داد: هر باغبان به درخت و گیاه‌اش رسیدگی کرده و آنها را وجین و هرس کند، پس ما باید اعمال و افکارمان را مورد توجه قرار داده و آلودگی و بدی‌ها را از وجودمان دور کنیم.

وی تصریح کرد: این ماه، ماه فرصت است و خداوند با نگاه ویژه‌ای به ما می‌نگرد و به حرف‌های ما گوش می‌دهد و اگر خدای نکرده این فرصت الهی را از دست دهیم، کجا باید وجودمان را صیقل دهیم.

امام جمعه رامسر با اشاره به یکی از فرمایشات مولای متقیان حضرت علی (ع) ابراز داشت: بهترین قول آن است که با عمل همراه باشد و عمل آن را تضمین کند، اگر من از دینداری صحبت کرده اما، خودم عملی در اعمالم مشاهده نشود ذره‌ای فایده ندارد بلکه ضرر بی‌شماری را برای خودم و بندگان خدا به همراه دارد.

وی در ادامه از قول آیت الله سیستانی گفت: برخی‌ها زمانی که به مسئولیت می‌رسند جامعه را فراموش می کنند و فقط به فکر خود هستند و دین را می‌فروشند.

امام جمعه رامسر تصریح کرد: این فکر که زمان علی (ع ) شرایط آن گونه بود و امروزه شرایط متفاوت است، اشتباه است زیرا ما کسانی را داریم چون رهبرمان آیت الله خامنه‌ای که از امیر مومنان الگو گرفته و با آنکه دسترسی به مال و قدرت دارند اما، اعتنایی بدان نداشته و ساده‌زیستی را در همه امور زندگی خود رعایت می‌کنند.

مرتضوی با توجه به نزدیک شدن به روز قدس اذعان داشت: باید در روز قدس مواظب شعارهای‌مان باشیم و قدس را جدای از ایران ندانیم زیرا که روز قدس روز حمایت از مردم فلسطین و لبنان و نیز کسانی است که از مقاومت حمایت می‌کنند.

وی در پایان گفت: ملت فلسطین، لبنان و دیگر مسلمانان جهان از مقاومت ملت ایران درس گرفته و هر روز مقاومت‌شان پربارتر شده و دشمن از همین جهت از ایران هراس دارند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد