رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امکانات‌‌مان برای کنارگذر ساحلی رامسر مهیا می‌شود

خبرگزاری فارس: امکانات‌‌مان برای کنارگذر ساحلی رامسر مهیا می‌شود 

معاون استاندار مازندران:

امکانات‌‌مان برای کنارگذر ساحلی رامسر مهیا می‌شود
معاون استاندار مازندران:
امکانات‌‌مان برای کنارگذر ساحلی رامسر مهیا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: امکانات‌‌مان برای کنارگذر ساحلی رامسر مهیا می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، روند احداث و تامین منابع معدنی احداث پروژه کنارگذر ساحلی رامسر دوشنبه شب با حضور معاون عمرانی مازندران بررسی شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران در این جلسه اظهار داشت: اجرای پروژه کنارگذر در رامسر فرصتی بزرگ است که تمام واحدهای وابسته به این پروژه باید وحدت کامل در فکر و عمل داشته باشند.

سید عیسی هاشمی افزود: باید از فرصت‌ها استفاده کامل را کرد و در مدت مشخص و هزینه کمتر این پروژه به پایان رسد تا دل رهبر و ملت شاد شود.

وی تصریح کرد: کسانی که در خط مقدم این پروژه هستند نیازهایی دارند که باید این نیازها از استان تامین شود.

هاشمی ادامه داد: تامین منابع معدنی برای این پروژه مهم‌ترین موضوع این جلسه است که این پروژه در فضای بسیار گسترده‌ای در حال عملی شدن است پس منابع بسیاری را می‌طلبد که مطمئنا به راحتی در استان مازندران یافت نمی‌شود.

این مسئول اعلام کرد: استان مازندران و مدیران اجرایی در استان تمام تلاش خود را جزم و طالب بدون چون و چرای این پروژه هستند.

وی خطاب به مسئولان حاضر در جلسه گفت: روابط خود را با سازمان‌ها و ادارات مختلف برقرار تا مشکلات را حل و در مسیر پیشرفت حرکت کنند.

هاشمی بیان داشت: در حال حاضر در جستجوی معادن مناسب برای این پروژه هستیم و معدنی در منطقه جنگلی «ازارک» یافت شده که هرچند تمام کار را تامین نکند، ولی از ابتدای کار بتوان از آن شروع تا در این فرصت معدن جدیدتری پیدا کنید.

این مسئول ادامه داد: تمام مطالعات باید با دقت و سرعت در مورد معادن صورت گیرد و هر کس مکلف به انجام وظایفش است.

معاون عمرانی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: اگر در ابتدای راه با دقت شروع نشود حتما در اواسط کار به بن‌بست و مشکل برخواهد خورد.

وی با بیان اینکه خواهان احداث این پروژه هستیم، اذعان داشت: باید از 107 معدن موجود، پنج یا شش معدن معرفی شده و آنهایی که در انجام پروژه به کار می‌آید از آنها استفاده کنید.

هاشمی متذکر شد: اجازه استفاده از این شش معدن را داشته و ما نیز از استان تمام امکانات را برای اجرای پروژه به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد