رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

هدف از هجمه به شورای نگهبان در باره انتخابات رامسر چیست؟

هدف از هجمه به شورای نگهبان در باره انتخابات رامسر چیست؟

عیان شدن پروژه مشترک «انحراف» و «فتنه»
این رویکرد دقیقا همان خطی است که جریانات ساختار شکن از سال 76 به بعد در رابطه با شورای نگهبان بلافاصله بعد از پایان انتخابات پیگیری می کردند و امروز توسط جریان انحرافی نمود یافته است. در این خصوص صفار هرندی در هشداری صریح می گوید که متاسفانه امروز روزنامه رسمی دولت که تریبون نظام محسوب می‌شود ناجوانمردانه به نهادهای مهم و خدوم جمهوری اسلامی نظیر سپاه پاسداران، شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی همچنین علما حمله می‌کند.

 سرویس سیاسی«فردا»: تحلیلگران بسیاری از آغازین روزهای شروع تحرکات جریان انحرافی بر همپوشانی تاکتیک های این جریان با رویکردهای فتنه گران تاکید می کردند . این امر البته در برخی از مواقع با بی اعتنایی عجیب برخی مواجه می شد تا جایی که معتقد به بزرگنمایی این جریان از سوی اصولگرایان منتقد می شدند. حال اما بعد از برگزاری انتخابات مجلس دقیقا همان رویکرد جریان فتنه در تشکیک در عملکرد شورای نگهبان را از سوی ارگان جریان انحرفی یعنی روزنامه ایران شاهد هستیم. طی هفته های گذشته مکررا در این روزنامه دولتی مطالب بر علیه شورای نگهبان درج می شود.

به طور مشخص جوانفکر با هجمه به شورای نگهبان به علت ابطال انتخابات رامسر که گویا در آن فردی نزدیک به جریان انحراف با تخلفات خاصی پیروز شده است در سرمقاله ایران نوشته است: «شورای محترم نگهبان نسبت به اشکالات برگزاری انتخابات در چهار حوزه انتخابیه مورد اشاره هیچ توضیحی به افکار عمومی ارائه نداده است و اعضای هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان نیز صحت انتخابات را مورد تأیید قرار داده‌اند اما شورای نگهبان ظاهراً به دلایل دیگری که گویا به صلاحیت افراد منتخب مربوط می‌شود، تصمیم به ابطال انتخابات یا جایگزین کردن نفر بعد گرفته است.» این رویکرد دقیقا همان خطی است که جریانات ساختار شکن از سال 76 به بعد در رابطه با شورای نگهبان بلافاصله بعد از پایان انتخابات پیگیری می کردند و امروز توسط جریان انحرافی نمود یافته است. در این خصوص صفار هرندی در هشداری صریح می گوید که متاسفانه امروز روزنامه رسمی دولت که تریبون نظام محسوب می‌شود ناجوانمردانه به نهادهای مهم و خدوم جمهوری اسلامی نظیر سپاه پاسداران، شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی همچنین علما حمله می‌کند.

به نظر می رسد این واقعیات و نشانه های صریح باید موجب بیداری برخی افرادی که خود را در مواجهه با این جریان به خواب زده اند و صحبت از توهم اصولگراین در خصوص بزرگنمایی این جریان می کنند، شود . هر چند که گویا نفعشان در «خواب زدگی» مقابل جریان انحرافی و ادعای خالص سازی در برابر نیروهای صدیق انقلاب نهفته است...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد