رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اعلام ایجاد پایانه ماهی و برنج در رامسر

اعلام ایجاد پایانه ماهی و برنج در رامسر

فریدونکنار - ایلنا: فرماندار فریدونکنار اظهار داشت: تحقق منویات مقام معظم عظمای ولایت به مشارکت دولت، مجلس و مردم نیاز دارد و باید همه کارها مسئولانه پیگیری شود که تحقق شعار امسال نیاز به مشارکت عمومی دارد.

به گزارش ایلنا از رامسر، علی قاسمی در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: باید در سال تولید ملی با ایجاد شهرک تخصصی ماهی و برنج، فریدونکنار تبدیل به پایانه ماهی و برنج کشور شود و با انجام این مهم و ایجاد اشتغال شاهد ریشه کنی بی کاری خواهیم بود.

فرماندار فریدونکنار با بیان داشت: بازار ماهی فعلی مبلمان و سیمای بصری شهر را خراب کرده و با ایجاد شهرک ماهی می توان این مشکل را تبدیل به یک فرصت مطلوب اقتصادی کرد.

وی گفت: باید صنایع تبدیلی مرتبط با بخش کشاورزی و تسهیلاتی در این شهرستان ایجاد شود و که این امر با پیگیری مستمر و منظم در سال جاری این مهم محقق می‌شود.

قاسمی افزود: با حمایت دولت و اختصاص وام، تدوین قانون به نفع تولید، سرمایه‌گذار و کارگر از سوی مجلس و با مشارکت عمومی شاهد تحقق منویات مقام عظمای ولایت خواهیم بود.

وی تاکید کرد:امیدواریم با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اختصاص بودجه برای شهرستان در سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد احداث مجتمع فرهنگی و استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان باشیم.


1391/1/24 - 14:17:31
کد خبر : 255241  



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد