رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حضور تیراندازان رامسری در مسابقات تیراندازی بانوان

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقات تیراندازی بانوان در فریدونکنار 

حضور تیراندازان رامسری در مسابقات تیراندازی بانوان

رئیس اداره ورزش‌ فریدونکنار خبر داد
برگزاری مسابقات تیراندازی بانوان در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش‌ و جوانان فریدونکنار از برگزاری مسابقات تیراندازی بانوان در این شهرستان خبر داد.

 

فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: عزیمت گروه کوهنوردی عبرت به قله آنه سرای علم کوه منطقه کلاردشت به ارتفاع 3 هزار و 150 متری از مهم‌ترین عملکرد ورزشکاران شهرستان بوده است.

وی از اعزام دو تیم دوچرخه‌سواری شهرستان به لیگ برتر استان خبر و ادامه داد: مسابقات فوتبال بین تیم‌های استقلال نوین و دانش فریدونکنار مسابقات فوتبال بین تیم وحدت شهروند و تیم رامسر و مسابقات تیراندازی بانوان نیز برگزار شده است.

رئیس اداره ورزش ‌و جوانان فریدونکنار با اشاره به برگزاری جلسه هیئت آمادگی جسمانی با همه مربیان در مورد مشکلات این هیئت، همچنین از بازدید از سالن مشارکتی مهلبان، عزیمت گروه کوهنوردی عبرت به قله ارفع کوه و اعزام داور قضاوت لیگ برتر کشتی خبر داد.

به گفته قدیمی، اعزام حسین بیرانوند به اردوی تیم ملی، اعزام تیم جوانان استقلال نوین فریدونکنار به لیگ برتر جوانان استان، برگزاری مسابقات فوتبال بین تیم های وحدت شهروند و شهدای بابلسر و جلسه تغذیه و بهداشت نیز در شهرستان فریدونکنار اجرایی شده است.

وی گفت: در طول هفته‌های گذشته برگزاری جلسه با هیئت قایقرانی، بازدید از سالن وزنه‌برداری و ژیمناستیک، بازدید از ورزشکار مصدوم شهرستان و عزیمت گروه کوهنوردی عبرت و البرز به قله ارفع کوه از منطقه دوآب را نیز داشته‌ایم.

انتهای پیام/ش20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد