رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

یک دونده از رامسر اول شد

خبرگزاری فارس: نفرات برتر مسابقات انتخابی دو و میدانی مازندران مشخص شدند 

یک دونده از رامسر اول شد

از سوی رئیس هیئت دو و میدانی مازندران
نفرات برتر مسابقات انتخابی دو و میدانی مازندران مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی مازندران گفت: مسابقات انتخابی دو و میدانی استان با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

سید محمد خاوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: مسابقات انتخابی دو و میدانی استان با شرکت 180 نفر از شهرستان‌های مازندران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و با حضور مسئولان هیئت‌های دو و میدانی شهرستان‌ها و استان‌ها از 18 فروردین سال جاری در استادیوم ورزشی شهید متقی ساری برگزار شد.

خاوری بیان کرد: در 100 متر در رده سنی خردسالان علی رضا صفرپور اول، در رده سنی نونهالان بهنام ناظریان از رامسر مقام اول، رده سنی نوجوانان پویا حسین‌زاده از بابل دوم، جوانان سبحان خنکداری از ساری اول و بزرگسالان مهران حسینی از بابل مقام اول را کسب کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در 200 متر امیر صادق علیپور از فریدونکنار، سید حامد جباری از بابل و علی‌اکبر محمدیان از گلا آمل به ترتیب در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مقام‌های اول را از آن خود کردند.

وی افزود: در 400 متر امیر حسین فلاح از قائمشهر، مجتبی آکتیجی از بابل به ترتیب در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان مقام‌های اول را کسب کردند و همچنین در 800 متر سعید صمدی از ساری، سهیل علی اسدی از رامسر و علی اسماعیلی از بابل به ترتیب در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اول شدند.

رئیس هیئت دو و میدانی مازندران گفت: در 1500 متر مبین داداشی از بابل، سعید احد‌زاده از بابل، میلاد رحمانی از ساری و احسان عشوری از نکا به ترتیب در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مقام‌های اول این مسافت را از آن خود کردند.

خاوری ادامه داد: در 110 متر مانع در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به ترتیب علی امانی از قائمشهر و سید احسان مقیمی اول و همچنین 5000 متر بزرگسالان محمد قاسمیان از بابل اول شدند.

این مسئول ورزشی اضافه کرد:در پرتاپ دیسک در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان حمید پیشنمازی از بهشهر و وحید مومن‌پور از نوشهر اول شدند و در پرش ارتفاع در رده سنی جوانان بهزاد ایمانی از ساری اول شد.

وی تاکید کرد: در پرتاب نیزه محمد عباسی از فریدونکنار، ایمان حسینیان از بهشهر و محسن حسن‌نژاد از آمل در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مقام‌های اول را کسب کردند.

خاوری بیان کرد: در پرتاب وزنه محمدرضا طیبی از قائمشهر، مجتبی یونسی از فریدونکنار، نیما مهدی‌زاده از قائمشهر و افشین عموزاده از قائمشهر در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به ترتیب اول شدند.

وی در پایان اظهار داشت: در پرش طول فرزاد حاجی‌زاده از فریدونکنار، ابوالفضل طهماسبی از گلا آمل و سامان برزگر از قائمشهر در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به ترتیب مقام‌های اول این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.

انتهای پیام/آ20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد