رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نماینده رامسر:فرار از دست خبرنگاران فرار از پاسخگویی به مردم اس

خبرگزاری فارس: فرار از دست خبرنگاران فرار از پاسخگویی به مردم است 

 نماینده رامسر: 
فرار از دست خبرنگاران فرار از پاسخگویی به مردم است
منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم:
فرار از دست خبرنگاران فرار از پاسخگویی به مردم است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم شورای اسلامی امروز در بازدید از دفاتر خبرگزاری‌ها و مطبوعات نوشهر گفت: فرار از دست خبرنگاران و سئوال آنها فرار از کار و پاسخگویی به مردم است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی صبح امروز از دفاتر خبرگزاری و مطبوعات این شهرستان بازدید کرد.

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم در بازدید از دفتر ایرنا در غرب مازندران گفت: فعالیت خبرگزاری ایرنا در غرب مازندران از زمان آغاز فعالیتش توانست در امر اطلاع‌رسانی و پوشش اخبار بسیار خوب عمل کند.

وی با بیان اینکه باید تلاش‌مان برای مردم باشد، افزود: سعی بر این است تا هر شش ماه یک بار از طریق رسانه‌های محلی گزارش عملکرد خود را به اطلاع مردم منطقه برسانم و حتی اگر در مواردی لازم باشد زودتر از شش ماه این اطلاع‌رسانی را انجام خواهم داد تا مردم در جریان کارکردها باشند.

احمدی گفت: امید دادن به مردم ارزش بسیاری دارد و موجب برنامه‌ریزی بهتر و تصمیم‌گیری سریع‌تر در مسئولان خواهد شد و در این راه نقش رسانه‌ها در انتشار اخبار امیدوارکننده بسیار اهمیت دارد.

همچنین احمدی با حضور در دفتر روزنامه بشیر مازندران در نوشهر بیان داشت: روزنامه بشیر نخستین روزنامه مازندران از ابتدای فعالیتش در نوشهر همواره ارتباط بسیار خوب و مستمری با مسئولان داشت که جای تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه خبر خبرنگاران باید در کنار اطلاع‌رسانی، ضعف‌ها و کاستی‌ها را در قالب انتقاد سازنده مطرح کنند و مسئولان را در پیشبرد اهداف یاری کنند چرا که خبرنگاران بازوان کمکی برای مسئولان هستند.

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم تصریح کرد: عده‌ای از مسئولان از خبرنگار فرار می‌کنند و این به آن معنا است که فرار از خبرنگار، فرار از کار و پاسخگویی به مردم است و چه خوب است که با شهامت پاسخگوی ضعف‌ها هم باشند.

وی بیان داشت: خبرنگاران مشاوران بسیار خوبی برای مسئولان هستند، زیرا اطلاعات آنها همواره جدید و به روز است بنابراین مسئولان باید تعامل لازم را با اصحاب رسانه داشته باشند و از آنها در امور خود کمک و یاری جویند.

احمدی در ادامه بازدید خود از دفاتر مطبوعات نوشهری به دفتر پیک خزر رفت و از نزدیک با روند کاری آن آشنا شد.

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم درباره نشریه پیک خزر تصریح کرد: پیک خزر یکی از قدیمی‌ترین نشریات مازندران است که دغدغه فرهنگی دارد و همواره اساس کار خود را بر محور اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: این نشریه همیشه در حقیقت‌گویی و انعکاس صحیح اخبار منطقه بسیار موفق عمل کرده و از محبوبیت خاصی برخوردار است.

احمدی همچنین در ابتدای این بازدید با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با کارکنان و حجت‌الاسلام توپاحیدری رئیس این اداره دیدار داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در این نشست صمیمی متذکر شد: منتخب کنونی مردم نوشهر و چالوس همواره انسانی متواضع و مردمی است و این مهم همیشه در عمل نیز از ایشان دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن توپاحیدری اذعان داشت: مردمی بودن نماینده منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم در زمان تصدی مسئولیت‌های او در گذشته نیز بسیار مشهود و ملموس بود و همین امر موجب محبوبیت و موفقیت‌اش شده است.

به گزارش فارس، قاسم احمدی منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم طی روزهای آینده از دفتر خبرگزاری فارس در شهرهای نوشهر، چالوس و تنکابن و رامسر بازدید به عمل می‌آورد. 

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد