رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

چرخ و فلک رامسر تحویل سیما فیلم شد

 

چرخ و فلک رامسر تحویل سیما فیلم شد

فتحی "چرخ و فلک" را به سیمافیلم تحویل می‌دهد
نسخه اولیه تله‌فیلم "چرخ و فلک" به کارگردانی حسن فتحی از محصولات مرکز سیمافیلم به زودی تحویل این مرکز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هومن کبیری تهیه‌کننده این فیلم با اعلام این خبر گفت: بابک رضاخانی تدوین اولیه فیلم را در روزهای پایانی سال گذشته آغاز کرد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده نسخه اولیه کار جهت بازبینی طی روزهای آینده تحویل سیما فیلم می‌شود.

وی تصریح کرد: فتحی در این اثر از ظرافت‌های مخصوص به سبک خود استفاده کرده و معتقدم "چرخ و فلک" یکی از تله فیلم‌های ارزشمند مرکز سیمافیلم خواهد بود.

این تهیه کننده اظهار داشت: بازی‌ها در این اثر درخشان است و می‌توان گفت علاوه‌بر متن خوب کار بازی؛ بازیگران یکی از اهرم‌های اصلی جذابیت فیلم است. وی افزود: با توجه به مناسبتی بودن کار، این فیلم در یکی از اعیاد از تلویزیون پخش خواهد شد.

صحنه‌های این فیلم در تهران و شمال کشور ضبط شده‌است و در لوکیشن‌های مختلفی از جمله خانه‌ای در میدان گرگان، عتیقه فروشی در خیابان قیام، اغذیه فروشی در لاله‌زار، پارک پرواز در سعادت‌آباد، تولیدی پوشاک در جمهوری، تولیدی پوشاک در میدان بهارستان، قبرستانی قدیمی، متل قو، روستای فشکور و رامسر کار جلوی دوربین رفته است.

در "چرخ و فلک" افشین هاشمی، آیدا کیخایی، سهراب سلیمی، جمشید صفری، حمید فلاحی، نسیم هاشمی،... و بازیگر خردسال کیانا فراهانی به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل این اثر عبارتند از تهیه‌کننده و مجری‌طرح: هومن کبیری، کارگردان: حسن فتحی، نویسنده: علیرضا مسعودی، مدیر تصویربرداری: مرتضی قیدی، صدبردار همزمان: خسرو کیوانمهر، طراح صحنه و لباس: امیر زاغری، گریم: مهیا میمی، علی ملک‌پور، عکاس: حسن شجاعی، دستیار کارگردان: درنا مدنی، مدیرتولید: عباس کبیری، مدیرتدارکات: محمود ابراهیمی، بهرام هنرمند، مسئول لوکیشن: رامین رافتی، منشی صحنه: سحر غمخوار.

فتحی پیش از این با ساخت آثار بلند سینمایی و سریالی چون "مدار صفردرجه" مورد تحسین قرار گرفته است و به تازگی جایزه بهترین کارگردانی جشنواره سیما را برای کارگردانی فیلم تلویزیونی "دنده معکوس" دریافت کرده است. هومن کبیری تهیه‌کننده فیلم نیز سال گذشته توانست جایزه سیمرغ بلورین بهترین تله فیلم جشنواره با نام "همسنگار" را از آن خود کرد. "چرخ و فلک" را هومن کبیری برای گروه مناسبت‌ها مرکزسیمافیلم تهیه می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد