رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رییس شورای اسلامی منطقه چابکسر خواستار شتاب در توزیع نهاده های ک

 

رییس شورای اسلامی منطقه چابکسر خواستار شتاب در توزیع نهاده های کشاورزی شد

رییس شورای اسلامی منطقه چابکسر خواستار شتاب در توزیع نهاده های کشاورزی و توجه بیشتر به  منطقه استراتژیک چابکسر  شد



رییس شورای اسلامی منطقه چابکسر با اشاره به آغاز فعالیت های اقتصادی کشاورزان در باغ های چای، ضرورت شتاب در اختصاص نهاده های کشاورزی بین باغداران چای را خواستار شد.

‘خیراله جوادی’ عصر روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی این بخش با بیان این که برای رقابت محصولات کشاورزی داخلی با خارج باید نهاده های کشاورزی از قبیل؛ کود و سموم در اختیار کشاورزان قرار داده شود، افزود: با توجه به این که در آستانه فعالیت های کشاورزی قرار داریم هیچ یک از این نهاده ها در اختیار کشاورزان قرار نگرفته است.

وی از مسوولان جهاد کشاورزی خواست کودهای لازم اولیه را در اختیار کشاورزان قرار دهند تا آنان بتوانند محصولات با کیفیت تولید کنند.

جوادی، در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلام، لزوم حمایت از تولیدات داخلی را در کاهش بیکاری ،تورم و رشد اقتصادی و در نتیجه ایجاد اشتغال بسیار مهم ارزیابی کرد.

عضو شورای اسلامی منطقه  چابکسر نیز در ادامه این نشست خواهان افزایش محدوده ترافیکی خودروهای پلاک بندر انزلی در انتهای بخش چابکسر و نیز نواحی محدوده ارتفاعات رحیم آباد و سایر مناطق روستایی این شهرستان شد.

‘مصطفی نصراللهی ‘بیان داشت: هر چند به تازگی تابلو در انتهای محدوده ترافیکی در نزدیکی ‘چینی جان ‘نصب شده اما خواستار انتقال آن به انتهای محدوده مرزی گیلان و مازندران در منطقه چابکسر و رحیم آباد هستیم.

وی در ادامه با توجه به گردشگر پذیر بودن چابکسر اظهار کرد: متاسفانه از محدوده روستای سیاهکلرود تا ابتدای حوزه شهر چابکسر منطقه فاقد روشنایی معابر است و این امر مشکلات زیادی را برای مردم و خودروها پدید آورده که انتظار داریم نسبت به رفع مشکل اقدام لازم انجام گیرد. /ایرنا

نظرات 1 + ارسال نظر
نوشاد چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:54

متاسفانه منطقه چابکسر توسط مسئولین به فراموشی سپرده شده و بسیاری ازآنان اصلا نمیدانند چنین منطقه گردشگری پر اهمیتی در خاک استان گیلان واقع شده است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد