رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اجرای 15 پروژه عمرانی در اوقاف رامسر

خبرگزاری فارس: اجرای 15 پروژه عمرانی در اوقاف رامسر

اجرای 15 پروژه عمرانی در اوقاف رامسر

رئیس اوقاف رامسر خبر داد
اجرای 15 پروژه عمرانی در اوقاف رامسر

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه رامسر از اجرای 15 پروژه عمرانی در اوقاف و امور خیریه رامسر خبر داد.


حجت‌الاسلام حسین قبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر از اجرای موفق طرح آرامش بهاری در ایام نوروز ابراز خرسندی کرد و گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در پی اجرای منویات رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی وی‍ژه‌ای را در قالب طرح آرامش بهاری در جوار معصوم‌زادگان اجرا می‌کند.

وی بیان داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر نیز در همین راستا برنامه بسیار خوبی را در قالب اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع رامسر اجرا کرد.

این مسئول اضافه کرد: پخش مستقیم پیام نوروزی مقام معظم رهبری در کنار بقاع متبرکه، گلباران و عطرافشانی قبور شهدای مدفون در جوار امامزادگان، قرائت زیارت عاشورا و دعای تحویل سال از جمله برنامه اجرا شده در ایام نوروز است.

قبادی ایجاد سفرهای هفت سین قرآنی با طراحی مذهبی و سنتی، راه‌اندازی دفتر مشاوره و پاسخ به مسایل شرعی و برپایی نمایشگاه آرامش بهاری و عفاف و حجاب در جوار امامزادگان را از جمله دیگر برنامه‌های اجرا شده در قالب طرح آرامش بهاری در ایام نوروز 91 دانست.

وی در ادامه ابراز داشت: نواختن نقاره و کرنا همزمان با تحویل سال نو و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدمات دهی پنج مسجد بین راهی به طور شبانه‌روزی به گردشگران و زائران از جمله دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری بود که اجرا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر از حضور 183 هزار نفر گردشگر در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان رامسر خبر داد و گفت: اداره اوقاف و امور خیریه رامسر تمامی تلاش خود را برای رضایت‌مندی مهمانان و زائران در ایام نوروز معطوف کرد.

قبادی با بیان اینکه بیش از 15 پروژه در زمینه عمرانی توسط اداره اوقاف رامسر در حال اجرا است، تصریح کرد: اعتبارات خوبی از محل بودجه‌های دولتی برای این پروژه‌ها جذب شده است.

وی در پایان از وزیر اقتصاد و دارایی و مدیران سازمان اوقاف کشور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، مسئولان شهرستانی، هیئت امنا و خیران محلی به پاس زحماتشان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد