رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسئولان پیگیری کنند؛پخش بستنی های مشکوک در رامسر

مسئولان پیگیری کنند؛

پخش بستنی های مشکوک در رامسر

در حالیکه مسئله بهداشت و سلامت یکی از مهمترین خواسته های مردم در هر جامعه ای می باشد ، در در روز طبیعت که اغلب مردم با خانواده هایشان برای گذراندن آخرین روز سال 1391 وقت خود را در پارکها ، جنگلها و... برای شادی و تفریح سپری می کنند، متاسفانه در شلوغ ترین نقطه شهرستان رامسر (پارک توسکا سرا) کامیون های متعدد بستی از شرکت دومینو اقدام به پخش بستی با مخدوش بودن تاریخ های  تولید و مصرفشان به صورت رایگان در بین مردم  کردند.

عوامل اجرایی این طرح هدف از انجام آن را تبلیغ برای این بستنی دانستند ولی توضیح ندادند که چرا هنگام تحویل بستنی جلد آن را در آورده و تنها بستنی داخل آن را به مراجعه کنندگان واگذار می کردند و نیز از گرفتن تصویر از کامیون های حمل بستنی ممانعت کردند.

این حاتم بخشی   از صبح تا پاسی از شب  در حالی ادامه داشت که هیچ نظارتی بر آن انجام نشد.صحت این گفتار را می توان از تماس نگارنده این یاداشت با مسئولین ارشد شهرستان ،خصوصا رییس اداره بهداشت دانست که از اجرای این عمل اظهار بی اطلاعی کرده و بعد از شنیدن خبر ،به ناگاه از اعزام همکاران نظارتی خود برای پیگیری موضوع خبر داد.

حال جای طرح این سوال است که شرکت مزبور با اخذ مجوز از چه مرجعی اقدام به پخش این بستنی کرده است و سوال دیگر اینکه اگر خدای ناکرده مشکلی در این بستنی ها وجود داشته باشد و با اینکه در هر کامیون حدود 20 هزار بستنی موجود بوده با سلامتی چه قشر بزرگی بازی شده است.

خوشبختانه در پایان تنظیم این گزارش رییس اداره بهداشت رامسر با بنده تماس گرفت واز توقیف کامیون های مذکور خبر داد و گفت این بستنی ها از شهرستان قائمشهر تا رامسر توزیع شده است.

نمونه هایی از بستنی مذکور نزد نگارنده موجود است.

بازتاب :شمال نیوز


http://puzkhand.blogsky.com/1391/01/13/post-209/
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد