رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حمایت امام جمعه رامسر از سرمایه گذاران ایرانی

خبرگزاری فارس: نظام اداری در حمایت از سرمایه‌گذاری ایرانی باید اصلاح شود

حمایت امام جمعه رامسر از سرمایه گذاران ایرانی

امام جمعه رامسر:
نظام اداری در حمایت از سرمایه‌گذاری ایرانی باید اصلاح شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان رامسر گفت: نظام بوروکراسی درهم تنیده اداری کشور در حمایت از سرمایه‌گذاری ایرانی باید اصلاح شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده خطیب جمعه رامسر در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان درباره نامگذاری سال 91 به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال 91 به این نام یک اصول راهبردی مهم را برای اقتصادی پویا و مستقل پایه‌ریزی کردند.

وی افزود: چالش اقتصادی در کشور باعث ایجاد چالش سیاسی، نظامی و فرهنگی نیز می‌شود و اگر کشوری از لحاظ اقتصادی مستقل باشد، در زمینه‌های دیگر نیز مقتدر می‌شود و مقام معظم رهبری با درایت به این امر مهم، امسال را به این نام نامگذاری کردند.

باقرزاده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تقویت بنیان اقتصادی کشور علاوه بر مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمنان، کشور را به تحقق آرمان‌های 1404 نزدیک می‌کند، گفت: از عموم مردم ایران برای حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی دعوت می‌شود تا ذائقه خود را در مصرف تولیدات ملی تطبیق دهند و همچنین از تولیدکنندگان خواست تا کالای با کیفیت با قیمت مناسب تولید کرده و در اختیار مردم بگذارند تا سرمایه ملی از کشور خارج نشود.

وی در ادامه افزود: ایام نوروز بهانه‌ای برای تجدید دیدارها و عمل به یکی از تاکیدات قرآن بوده که همان سنت پسندیده صله رحم است.

باقرزاده اضافه کرد: صله رحم فقط به معنای دید و بازدید نیست بلکه در این روند، رسیدگی به درد دردمندان، کم کردن فاصله طبقاتی، رسیدگی به زندگی خویشاوندان، افزایش مهر و محبت و زیاد کردن عمر آدمی صورت می‌گیرد.

امام جمعه رامسر در ادامه درباره امر به معروف و نهی از منکر نیز اظهار داشت: بی‌تردید یکی از واجبات الهی مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر است و این موضوع به عنوان یک وظیفه عمومی محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: نظام اسلامی باید برای آمران به معروف و ناهیان از منکر برای انجام رسالت‌شان، بسترسازی مناسب کند زیرا در اثر ترک این فریضه الهی، خطرات بسیار زیادی دامنگیر جامعه می‌شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود با قدردانی از زحمات پرستاران و همچنین زحمتکشان ستاد تسهیلات نوروزی گفت: ضعف کهنه در گسترش سوء رفتارهای اخلاقی روز به روز بیشتر می‌شود و تا زمانی که قوانین محکمی در این زمینه وجود نداشته باشد و قانون عفاف و حجاب از سوی مسئولان ضعیف اعمال شود، باید منتظر چنین نتایجی بود.

باقرزاده همچنین درباره روز دوازدهم فروردین اظهار داشت: روز جمهوری اسلامی ایران روز تثبیت نظام جمهوری اسلامی بود که به فرمان امام راحل و پاسخ 98 درصدی مردم ایران، به حکومت 2500 ساله طاغوت پایان داده شد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی محصول خون شهدا و برآمده از آراء مردم آگاه ایران بوده و یک الگوی شایسته مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد