رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نیکنام:منطقه تنکابن و رامسر از نظر گردشگری قدرتمند و توانمند است

ابوالفتح نیکنام:

منطقه تنکابن و رامسر از نظر گردشگری قدرتمند و توانمند است

ایران سرزمین پرگهر / مازندران

نیکنام: منطقه تنکابن و رامسر از نظر گردشگری قدرتمند و توانمند است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه منطقه تنکابن و رامسر از نظر گردشگری قدرتمند و توانمند است٬‌ از نبود تدبیر مشخص برای رضایتمندی گردشگران انتقاد کرد.

ابوالفتح نیکنام در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، گفت: منطقه تنکابن و رامسر از نظر گردشگری قدرتمند و توانمند است اما متاسفانه از نظر ایجاد زمینه و زیرساختها کاری برای آن انجام نشده است و پدیده گردشگری در منطقه ویژه گردشگری این دو شهر قابل دفاع نیست.

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی افزود: منطقه تنکابن و رامسر از سال گگذشته٬ کمترین تغییری در امکانات پذیرش گردشگران نداشته است و به طور کلی هیچ تدبیری برای رضایتمندی گردشگران در زمینه‌های مختلف گردشگری فراهم نشده است.

وی تصریح کرد: قصد گردشگر فقط قرار گرفتن در یک جغرافیای خاص و منطقه مشخص نیست بلکه باید در طول سفر خود، زمینه‌ها و فضای زیادی برای گذران وقت گردشگری داشته باشد؛ همچنانکه در سایر کشورهای جهان نیز چنان ساز و کارهای فراوانی را برای گردشگر به وجود می‌آورند که تمام وقت او را پر می‌کند.

عضو فراکسیون گردشگری با بیان اینکه حس مثبت گردشگران منطقه تنکابن و رامسر بیشتر از دو روز نیست٬ اضافه کرد: چنین اموری موجب گردشگری یکنواخت و تکراری در کشور می‌شود و بدان معنی است که تعریف مناسب و صحیحی از گردشگری وجود ندارد.

نیکنام منطقه "دو هزار- سه هزار" را بسیار زیبا توصیف کرد و گفت: در شعاع دو تا سه کیلومتری این منطقه هیچگونه امکانات و سرویس‌های بهداشتی وجود ندارد٬ مردم در عسر و حرج به گردشگری می‌پردازند و قادر نیستند بیشتر از چند ساعت در آنجا بمانند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: باید تدبیری کرد و طرح نویی درانداخت؛ البته من بارها به استانداران تذکر داده‌ام که این منطقه مورد استفاده همه مردم ایران است و ضرورت توجه بیشتر به آن وجود دارد./

پایان پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد