رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تکمیل 5هزار پرسشنامه در مازندران و رامسر

تکمیل 5هزار پرسشنامه در مازندران و رامسر


منصوری فرد اعلام کرد:
5 هزار پرسش نامه گردشگران نوروزی در مازندران تکمیل شد
ساری - خبرگزاری مهر: نماینده کمیته بودجه و آمار ستاد تسهیلات سفر مازندران از تکمیل پنج هزار پرسش نامه نظر سنجی توسط گردشگران نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد منصوری فرد ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد تسهیلات سفر مازندران افزود:10 هزار پرسشنامه تهیه شده که از رامسر تا گلوگاه در اختیار مسافران قرار گرفته و نظزسنجی انجام می شود.

وی ادامه داد: این پرسشنامه حاوی سوالاتی از جمله توسعه وسیله نقلیه ،جنسیت، سن، تحصیلات، مدت اقامت در استان و میزان رضایتمندی از محل مورد اسکان،نحوه انتخاب واحد اقامتی است.

منصوری فرد با بیان اینکه 50 نفر نیرو با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان آمارگیر با ما همکاری دارند،بیان داشت:این نظرسنجی تا روز سیزده فروردین ادامه دارد و پس از آن مرحله بازبینی و استخراج انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تا روز ششم فروردین تقریبا پنج هزار نسخه از پرسشنامه ها تکمیل شده است، تصریح کرد:مابقی پرسشنامه ها تا پایان سیزده فروردین تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه نتایج نظرسنجی سال گذشته مورد توجه مسئولان قرار گرفت، بیان داشت: معاون سیاسی استاندار تاکید ویژه ای برای استفاده ازنتایج این نظرسنجی در برنامه ریزی برای نوروز 91 داشت.

منصوری فرد در خصوص نتایج نظرسنجی سال 90، یادآور شد: بالغ بر 70 درصد مسافران مازندران از استان های تهران ،البرز و قزوین بودند و استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی هم در رده های بعدی قرار داشتند.

وی با بیان اینکه میانگین سن مسافران ورودی استان بین 30 تا 45 سال بود، ادامه داد:مسافران از پلیس راه و آمادگی استان رضایت کامل داشتند و 98 درصد مسافران اعلام کردند بار دیگر هم به مازندران سفر می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد