رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ترافیک محورهای مازندران و رامسر سنگین می شود

خبرگزاری فارس: محورهای مازندران 11 تا 14 فروردین پرترافیک می‌شود
ترافیک محورهای مازندران و رامسر سنگین می شود
نسخه چاپیارسال به دوستان
فرمانده پلیس راه مازندران:
محورهای مازندران 11 تا 14 فروردین پرترافیک می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه استان مازندران گفت: 11 تا 14 فروردین محورهای مازندران پرترافیک می‌شود.


جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری وضعیت ترافیکی محورهای  مازندران را در هفتمین روز از عید نوروز عادی و روان اعلام کرد و اظهار داشت: تمامی محورهای استان مازندران باز است و تردد خودروها به صورت عادی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: میزان تصادفات از 24 ساعت گذشته منفی بوده که به جز دو مورد تصادف ناشی از جراحت در بابل و نور، حادثه‌دیدگان با جراحت سطحی روبه‌رو شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه وضعیت ترافیکی در سطح بین شهری سنگین است، تصریح کرد: شهرهای نور به رویان، سلمان‌شهر به چالوس و تنکابن به رامسر و نیز تمام مبادی شهرهای استان با ترافیک سنگینی روبه رو هستیم.

فرمانده پلیس راه استان مازندران با اعلام اینکه ترافیک جاده‌ای از روز 11 تا 14 فروردین سال جاری در محورهای استان شاهد می‌شویم، ابراز داشت: پایتخت‌نشینان به ویژه مسافرانی که مازندران را برای سفر انتخاب کردند برای اینکه به ترافیک سنگین روبه‌رو نشوند برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

محمدنژاد بافت جاده استان مازندران را برای خیل مسافران مناسب ندانست و گفت: برخی از محورهای کشور چهارخطه هستند. همچنین همین امر موجب می‌شود تردد خودروها قبل از تونل‌هایی که به استان مازندران منتهی می‌شود با پس خوردگی سه تا پنج کیلومتری ترافیک مواجه شود.

انتهای پیام/ن۲۰

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد