رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

طراحی 10 هزار پرسشنامه نظرسنجی از گردشگران نوروزی در مازندران و

خبرگزاری فارس: طراحی 10 هزار پرسشنامه نظرسنجی از گردشگران نوروزی در مازندران


طراحی 10 هزار پرسشنامه نظرسنجی از گردشگران نوروزی در مازندران و رامسر

نماینده کمیته آمار در ستاد تسهیلات سفر مازندران خبر داد
طراحی 10 هزار پرسشنامه نظرسنجی از گردشگران نوروزی در مازندران

خبرگزاری فارس: نماینده کمیته بودجه و آمار در ستاد تسهیلات سفر مازندران از طراحی 10 هزار پرسشنامه نظرسنجی از گردشگران در مازندران خبر داد و گفت: ‌تا ششم فروردین حدود پنج‌ هزار پرسشنامه تکمیل شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد منصوری‌فرد ظهر امروز در حاشیه نشست اجرایی ستاد تسهیلات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 10 هزار پرسشنامه تهیه شده که از رامسر تا گلوگاه در اختیار مسافران قرار گرفته و نظرسنجی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این پرسشنامه حاوی سئوالاتی از جمله نوع وسیله نقلیه، جنسیت، سن، تحصیلات، مدت اقامت در استان و میزان رضایت‌مندی از محل مورد اسکان، نحوه انتخاب واحد اقامتی و... است.

منصوری‌فرد با بیان اینکه 50 نفر نیرو با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان آمارگیر با ما همکاری دارند، بیان داشت: این نظرسنجی تا روز 13 فروردین ادامه دارد و پس از آن مرحله بازبینی و استخراج انجام شود.

این مسئول با اشاره به اینکه تا روز ششم فروردین تقریبا ۵ ‌هزار نسخه از پرسشنامه‌ها تکمیل شده است، تصریح کرد: بقیه پرسشنامه‌ها تا پایان 13 فروردین تکمیل می‌شود. همچنین سومین سالی است که این نظرسنجی انجام می‌شود.

نماینده کمیته بودجه و آمار در ستاد تسهیلات سفر مازندران با بیان اینکه نتایج نظرسنجی سال گذشته مورد توجه مسئولان قرار گرفت، بیان داشت: معاون سیاسی استاندار تاکید ویژه‌ای برای استفاده از نتایج این نظرسنجی در برنامه‌ریزی برای نوروز 91 داشت.

منصوری‌فرد درباره نتایج نظرسنجی سال 90، یادآور شد: بیش از 70 درصد مسافران مازندران از استان‌های تهران، البرز و قزوین بودند و استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی هم در رده‌های بعدی قرار داشتند.

وی با بیان اینکه میانگین سن مسافران ورودی استان بین 30 تا 45 سال بود، گفت: مسافران از پلیس راه و آمادگی استان رضایت کامل داشتند و 98 درصد مسافران اعلام کردند بار دیگر هم به مازندران سفر می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد