رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

استقرار پست نوروزی در لیماک ده رامسر

استقرار پست نوروزی در لیماک ده رامسر

ساری - خبرگزاری مهر: روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران نسبت به اظهارات بخشدار امامزاده عبدالله (ع) آمل درباره عدم استقرار پایگاه نوروزی جمعیت در این منطقه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اظهارات یحیی عسگری پور، بخشدار امامزاده عبدالله (ع) آمل مبنی بر عدم استقرار پایگاه نوروزی هلال احمر در این بخش، روابط عمومی جمعیت هلال احمر جوابیه ای به خبرگزاری مهر ارسال کرده است.

در این جوابیه آمده است: جمعیت هلال احمر مازندران در حال حاضر در سه محور اصلی هراز، سوادکوه و کندوان دارای 9 پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات جاده ای است که علاوه بر این دو پایگاه ثابت دیگر در محور نیالا بهشهر و کیاسر ساری و دو پایگاه موقت در لیماکده رامسر و دو هزار تنکابن فعال بوده  که وظیفه خدمت رسانی به هموطنان را بر عهده دارند.

جمعیت هلال احمر مازندران با عنایت به حساسیت محور هراز و به منظور تسریع در خدمت رسانی به هموطنان اقدام به احداث دو پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای در کهرود و پلور نموده که در تمام طول سال با حضور امدادگران و نجاتگران مجرب و تجهیزات امدادی اقدام به ارائه خدمات امداد و نجات می کند.

به منظور توسعه فعالیت های امدادی پایگاهی موقت در منطقه گزنک بصورت فصلی بویژه در ایام نوروز فعال می باشد تا نسبت به پوشش کامل محور مذبور اقدام شود.

در این جوابیه تصریح شده است: در خصوص بخشی از اظهارات بخشدار محترم امامزاده عبدلله آمل مبنی بر ضرورت دایر کردن پست راهنمایی مسافران نوروزی در منطقه مورد اشاره باید گفت: احداث پست راهنمایی مسافران در هر منطقه تابع شرایط و ضوابطی است که با توجه به جمیع شرایط و بررسی ها و امکان سنجی، منطقه مورد نظر فاقد توجیه لازم جهت برپایی پست راهنمایی مسافران بوده است.

به بیان دیگر آنچه بخشدار محترم امامزاده عبدالله آمل باید مد نظر داشته باشد این است که ایجاد و توسعه پست های راهنمایی مسافران نوروزی که در راستای ظرفیت سازی و کمک به دستگاههای مسئول در مبادی خروجی و ورودی شهر ها مستقر بوده بر اساس عرف مرسوم مستلزم حمایت و مشارکت مسئولان شهری و محلی است.

جمعیت هلال احمر  مازندران بعنوان تشکیلاتی غیر دولتی وعام المنفعه که رسالت سنگین امداد ونجات بویژه درشرایط بحران را بعهده دارد معتقد است یکی از الزامات موفقیت در اجرای برنامه های مدیریت بحران و کاهش خسارات ناشی از حوادث وسوانح مختلف مشارکت مسئولانه همه دستگاههای اجرایی به منظور تقویت زیر ساخت های امدادی از جمله احداث پایگاههای ثابت امداد ونجات جاده ای است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد