رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حضور هنرمندان رامسری در نمایشگاه ملی صنایع دستی نوشهر

خبرگزاری فارس: افتتاح نمایشگاه ملی صنایع دستی در نوشهر
حضور هنرمندان رامسری در نمایشگاه ملی صنایع دستی نوشهر
نسخه چاپیارسال به دوستان
فرزانه خبر داد
افتتاح نمایشگاه ملی صنایع دستی در نوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: نمایشگاه بزرگ ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی در نوشهر افتتاح ‌شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری سیف‌الله فرزانه شامگاه جمعه در نشست ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران اظهار داشت: در این نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و هنرهای سنتی 100 غرفه عرضه کالا خواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اضافه کرد: در این نمایشگاه 25 استان کشور با عرضه شاخص‌ترین آثار هنری و دست‌ساخته‌های بومی و ملی میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود.

فرزانه یادآور شد: علاقمندان به هنرهای سنتی می‌توانند با بازدید و آشنایی با این هنر و صنعت، محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب‌تر و کیفیت بهتر خریداری کنند.

این مسئول گفت: توزیع جغرافیایی برگزاری این نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها از شرق تا غرب استان است که شاخص‌ترین آنها نمایشگاه ملی نوشهر است .

وی ادامه داد: در برخی از شهرها همانند رامسر که با حجم بیشتری از گردشگران روبه‌رو هستیم و با توجه به استقبال گردشگران از نمایشگاه در سال گذشته امسال دو نمایشگاه و بازارچه خرید تدارک دیده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از برپایی بیش از 400 غرفه نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی در سراسر استان خبر داد و گفت: صنایع دستی یکی از محصولات گردشگری است که به تنهایی می‌تواند گردشگر جذب کند.

فرزانه ایجاد بازار فروش برای صنعتگران را مهم‌ترین سیستم حمایتی برای هنرمندان برشمرد و خاطرنشان کرد: اقتصادی بودن ساخت صنایع دستی و هنرهای سنتی برای صنعتگر می‌تواند مهم‌ترین عامل ایجاد انگیزه برای تولید با کیفیت بهتر مطابق با سلیقه مردم باشد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد