رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر؛ دروازه ورود به گیلان سرسبز برای مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: ورود 219 هزار خودرو به گیلان
رامسر؛ دروازه ورود به گیلان سرسبز برای مسافران نوروزی 
نسخه چاپیارسال به دوستان
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خبر داد
ورود 219 هزار خودرو به گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از ورود 219 هزار و 84 خودرو از آغاز طرح نوروزی به این استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سبحان‌الله علیپور ظهر امروز در جریان بازدید از پایانه مسافر این شهر با تبریک سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: گیلان دارای شش محور ورودی و خروجی، آزاد راه قزوین ـ رشت، قزوین ـ لوشان، رامسر ـ چابکسر، طارم ـ منجیل، اردبیل ـ آستارا، خلخال اسالم و بالعکس است.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی از 25 اسفند 90 آغاز و تا 15 فروردین 91 ادامه دارد، افزود: تا پیش از ظهر امروز و طبق آخرین آمار جمع‌بندی شده تاکنون 219 هزار و 84 دستگاه انواع خودرو وارد گیلان و 139 هزار و 802 خودرو از گیلان خارج شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان گفت: در نخستین روز از سال نو تعداد 772 اتوبوس وارد گیلان و 318 اتوبوس از استان خارج شده است.

وی اضافه کرد: در همین روز تعداد 46 هزار و 227 سواری و وانت وارد استان شده و 20 هزار و 125 سواری و وانت از استان خارج شده است.

علیپور با اشاره به ورود 219 هزار و 84 دستگاه خودرو به گیلان بیان داشت: از این تعداد 180 هزار و 321 سواری و وانت، 25 هزار و 115 مینی‌بوس و خاور، پنج هزار و 367 کامیون، 3 هزار و 794 اتوبوس و 4 هزار و 487 تریلی بوده است.

وی با بیان اینکه به‌کارگیری تمام امکانات برای افزایش ایمنی ناوگان و جلب رضایت کامل مردم ضروری به نظر می‌رسد، اذعان داشت: افزایش سطح خدمات با توجه به تعطیلات نوروزی در دستور کار شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی است.

این مسئول، با اشاره به آماده‌باش کامل نیروهای نظارتی و بازرسی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از 25 اسفند 90 تا 15 فروردین 91، افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در شرکت‌های مسافری و حمل و نقل کالا پیش‌بینی می‌شود شاهد رضایت حداکثری مردم باشیم.

وی تصریح کرد: گیلان دارای 191 دستگاه اتوبوس، یک‌هزار و 26 دستگاه مینی‌بوس و یک‌هزار و 706 دستگاه خودروی سواری در بخش حمل و نقل مسافر است و 4 هزار و 137 دستگاه نیز ناوگان باری دارد.

علیپور با اشاره به اینکه صنعت حمل و نقل عمومی، صنعتی مهم در کشور است، خاطرنشان کرد: تقویت خدمات با توجه به اینکه وسایل حمل و نقل عمومی بهترین وسیله برای تردد در جوامع بوده بسیار حائز اهمیت است.

 وی اذعان داشت: طرح نوروزی اداره کل حمل و نقل استان با عنوان جابه‌جایی مسافران و رویکرد افزایش ایمنی حمل و نقل در حال اجرا است.

در این بازدید مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با تبریک سال نو از رانندگان و مسئولان پایانه انزلی قدردانی کرد و از نزدیک در جریان نحوه اجرای طرح نوروزی 91 قرار گرفت. 

انتهای پیام/ح20/پ3003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد