رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بر اساس آمارگیریها از ورودیهای رامسر،چالوس،آمل،گلوگاه،کیاسر،سواد

خبرگزاری فارس: ورود مسافران به مازندران از مرز 2 میلیون نفر گذشت

بر اساس آمارگیریها از ورودیهای رامسر،چالوس،آمل،گلوگاه،کیاسر،سوادکوه؛

ورود مسافران به مازندران از مرز دو میلیون نفر گذشت

معاون میراث فرهنگی مازندران:
ورود مسافران به مازندران از مرز 2 میلیون نفر گذشت

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: ورود مسافران به مازندران از مرز دو میلیون نفر گذشت.


به گزارش خبرنگار مستقر خبرگزاری فارس در ستاد تسهیلات سفر مازندران در ساری، محمدنقی کلانتری در نشست اداری ستاد تسهیلات سفر مازندران اظهار داشت: تعداد مسافران ورودی به مازندران از مرز 2 میلیون نفر گذشت.

وی با بیان اینکه تاکنون 2 میلیون و 700 هزار نفر وارد مازندران شده‌اند، تصریح کرد: روز گذشته حدود 880 هزار نفر وارد مازندران شدند.

کلانتری با اشاره به اینکه از تعداد 880 هزار نفر ورودی دیروز مسافران به مازندران، 160 هزار نفر اقامت داشتند، گفت: در محورهای ورودی استان با ترافیک سنگین مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد مسافران ورودی به استان مانند سال‌های گذشته بی‌نظیر است، بیان داشت: پیش‌بینی می‌کنیم طی روزهای آینده تعداد بیشتری از مسافران از سراسر کشور وارد مازندران شوند.

کلانتری با بیان اینکه از اقصی نقاط کشور، مسافر وارد مازندران شده است، خاطرنشان کرد: بیشترین مسافران ورودی به مازندران از استان تهران هستند.

وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال از مسافران نوروزی همراه با نوروزخوانی و تقدیم هدایا در محورهای ورودی مازندران برگزار شد و این مراسم همچنان ادامه دارد، یادآور شد: این مراسم در محورهای گلوگاه، رامسر، آمل، سوادکوه و کندوان در حال برگزاری است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه عصر سه شنبه در محور سوادکوه برای گشت‌زنی حضور داشتیم، اضافه کرد: ترافیک سنگینی در محور سوادکوه داریم.

وی اظهار داشت: در این محور هم با حضور مسئولان گردشگری و مسئولان محلی، مراسم استقبال از مسافران برگزار شد و هدایایی را به مسافران تقدیم کردیم.

انتهای پیام/ح20

اخبارمرتبط
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد