رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جشن نوروز در رامسر برگزار می شود

خبرگزاری فارس: امیرخوانی در مازندران اجرا می‌شود

جشن نوروز در رامسر برگزار می شود

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز-80
امیرخوانی در مازندران اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: امیری‌خوانی در مازندران در ایام نوروز در سطح شهرهای مازندران برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اجرای برنامه نوروزخوانی در تمامی شهرستان‌های مازندران مهم‌ترین برنامه‌های ارشاد مازندران در ایام نوروز را تشریح کرد.

وی با اشاره به توزیع کتابچه صبح روشن به تعداد 4 هزار نسخه، تصریح کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی و تراکت نماز به تعداد 150 هزار نسخه نیز در برنامه کاری ارشاد مازندران قرار دارد.

مدیرکل ارشاد مازندران به اجرای برنامه جنگ شادی در ایام نوروز در محل ارشاد شهرستان‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در خلال برگزاری برنامه‌های جنگ شادی اجرای مسابقه فرهنگی و هنری نیز در برنامه کاری ارشاد مازندران قرار دارد.

وی از برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مکان‌های تفریحی استان خبر داد و گفت: نمایشگاه نقاشی کودکان و برگزاری جشنواره‌های تخم‌مرغ رنگی نیز در برنامه کاری کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات سفر استان مازندران است.

ابراهیمی در ادامه به اجرای برنامه امیرخوانی در سطح استان مازندران اشاره کرد و گفت: جشنواره نوروزی در دو هتل بزرگ آزادی و رامسر برگزار می‌شود.

وی اجرای کارناوال کودکان و شادمانه در تله کابین و کاخ موزه رامسر و اجرای کنسرت موسیقی را دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات سفر در مازندران اعلام کرد.

انتهای پیام/س20/چ3000


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد