رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی واحد بین‌الملل رامسر:پزشکان حس مردم دوست

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی واحد بین‌الملل رامسر:

پزشکان حس مردم دوستی را در درون خود زنده نگه دارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی واحد بین‌الملل رامسر:

پزشکان حس مردم دوستی را در درون خود زنده نگه دارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی واحد بین‌الملل رامسر گفت: پزشکان باید قلبشان برای مردم بتپد و حس مردم دوستی را برای همیشه در درون خود زنده نگه دارند.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از ساری، دکتر محمد تقی هدایتی روز گذشته در مراسم جشن دانشجویان ورودی جدید واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران رامسر تصریح کرد: انتظار دانشگاه از دانشجویان اینست که در بحث فرهنگ سازی فعال باشند و به تعهدشان در قبال دانشگاه عمل کنند.

وی افزود: دانشجویان با یک برنامه ریزی مشخص و کامل به یادگیری هر چه بهتر دروس در کنار برنامه های ورزشی، فرهنگی و پژوهشی بپردازند و نهایت تلاش خود را برای اعتبار بخشی دانشگاه و همچنین اعتبار خودشان انجام دهند.

هدایتی با اشاره به اینکه علم از ارزش معنوی برخوردار است، افزود: کسی که به علم آراسته شد، گران قیمت می شود؛ اما علم به تنهایی فراموش و با عشق و عاطفه ماندگار می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی واحد بین‌الملل رامسر با اشاره به اینکه دانشگاه محل علم اندوزی و شکوفایی است، بیان کرد: تحصیل و مطالعه باید مداوم و پیوسته باشد و نباید هیچ فاصله زمانی در تحصیل علم و دانش وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جامعه پویای امروزی نیاز به پزشکان و داروسازان متخصص و متعهد دارد، تصریح کرد: پزشکانی که قلبشان برای مردم می تپد، می توانند حس مردم دوستی را برای همیشه در درون خود زنده نگه دارند.

هدایتی وظایف پزشکان را در ارتقای سلامت، پیشگیری از بیماری ها و مراقبت های اولیه مبتنی بر اخلاق پزشکی مهم دانست و به دانشجویان گفت: دانشجویان از تکنولوژی و علم روز که به سرعت در حال گسترش است، استفاده و بهره کامل ببرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی واحد بین‌الملل رامسر رسالت اصلی دانشکده پزشکی را پیدا کردن معضلات و مشکلات اجتماع از دیدگاه سلامت معرفی کرد و افزود: امیداورم همه ما این رسالت را حفظ کرده، و نه تنها در حوزه درمان، بلکه در حوزه های مختلف سلامت بخصوص در بحث بهداشت، بیش از پیش تلاش کنیم.

وی با تاکید بر یادآوری لحظه به لحظه هدف پزشک در زندگی و جامعه خاطرنشان کرد: پزشکان باید خداوند را شاکر باشند که توانسته اند در این رشته عالی و با قداست تحصیل کنند، بنابراین هیچ گاه قداست این حرفه مقدس را با هیچ بهای کمی نباید معاوضه نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد