رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نیکنام خبر داد: تصویب کلیات طرح حمایت حداکثری از تولید داخل

نیکنام خبر داد:

تصویب کلیات طرح حمایت حداکثری از تولید داخل

نیکنام خبر داد:

تصویب کلیات طرح حمایت حداکثری از تولید داخل

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم با اشاره به نتیجه امروز کمیسیون صنایع و معادن،‌ از تصویب کلیات و برخی از مواد طرح حمایت حداکثری از تولید داخل خبر داد.

ابوالفتح نیکنام در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،

 گفت: جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بررسی طرح حمایت حداکثری از تولید داخل، مواد ابهام دار آن را برطرف کرده و کلیات آن را به تصویب رساند.

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی افزود: این طرح که متشکل از ۱۲ ماده واحده است، در مرکز پژوهش‌های اسلامی مورد بررسی قرار گرفته بود و مجدد در کمیسیون صنایع و معادن بررسی و رفع اشکال شد.

وی ادامه داد: با تصویب کلیات این طرح و موافقت مجلس و تأیید شورای نگهبان، راهی برای جلوگیری از واردات اقلام مرتبط با این صنعت و امکان ساخت آن در داخل کشور فراهم می شود.

به گفته نیکنام، این طرح چند سال قبل هم در مجلس مطرح شد و قانون آن به تصویب رسید و با تصویب کلیات جدید، برخی از موارد آن بهینه و کاربردی‌تر شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: همچنین لایحه بودجه سال ۹۱ کشور از سوی اعضای کمیسیون و با حضور نمایندگان بخش‌های مرتبط با صنعت و معدن و ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم با بررسی این بخش‌های مرتبط، کار بررسی بودجه سال ۹۱ در کمیسیون صنایع و معادن به اتمام رسیده و راهی کمیسیون تلفیق مجلس شد./

پایان پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد