رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دیدار مادران شهدای رامسری از محل شهادت فرزندانشان

خبرگزاری فارس: مادران شهدا از مشهد فرزندانشان دیدار می‌کنند
دیدار مادران شهدای رامسری از محل شهادت فرزندانشان
در قالب کاروان راهیان نور
مادران شهدا از مشهد فرزندانشان دیدار می‌کنند

خبرگزاری فارس: مادران شهدا در استان اردبیل با اعزام به مناطق عملیاتی از مشهد فرزندانشان دیدار می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل پیش از ظهر امروز در مراسم اعزام خانواده‌های شاهد و ایثارگر اردبیل به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار داشت: در راستای آشنا‌سازی خانواده‌ها با مناطق عملیاتی و همچنین بازدید از مناطق حضور ایثارگران و شهدا خانواده‌های آنان به این اردو اعزام می‌شوند.

سید ودود سید‌شنوا با اشاره به اینکه اعزام خانواده‌های شاهد در قالب یک کار فرهنگی و از سوی بنیاد شهید انجام می‌شود خاطرنشان کرد: مادران، همسران و فرزندان شهدا می‌توانند در قالب این کاروان و با اعزام به مناطق عملیاتی از این مناطق دیدن کنند.

وی با یادآوری اینکه کاروان‌های راهیان نور و اجرای این طرح یک برنامه عملیاتی در راستای آشنا‌سازی ملت با فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: اصل فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ما به درستی تبیین و اطلاع‌رسانی شود و اردو‌ها و کاروان‌های راهیان نور بهترین ظرفیت برای این امر هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با یادآوری اینکه زمینه شهادت هنوز هم در جمهوری اسلامی فراهم است بیان داشت: دشمن ما با گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی و بیش از 20 سال از جنگ تحمیلی هنوز هم بیکار ننشسته اما جوانان ما با حفظ روحیه شهادت‌طلبی به مقابله با آنان برخاسته‌اند.

سید‌شنوا ادامه داد: ایران امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند حضور پر‌شور این جوانان با روحیه فداکاری و ایثارگری است و جوانان ما با درک صحیح این موقعیت به میدان آمده‌اند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اعزام کاروان‌های راهیان نور در قالب خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان اردبیل را یادآور شد و افزود: این طرح در قالب اردوهای فرهنگی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مرحله اول این اعزام 90 نفر از همسران و مادران شاهد از اردبیل برای بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور با دو کاروان عازم این مناطق شدند.

در این اردوی چهار روزه همسران و مادران شاهد از مناطق جنگی استان خوزستان بازدید می‌کنند.

علاوه بر این دومین اردوی آموزشی، تفریحی و درمانی برای 40 نفر از جانبازان شیمیایی با ضایعه ریوی، چشمی و پوستی استان اردبیل در کنار ساحل دریای خزر در شهرستان رامسر برگزار شد.

در این اردوی شش روزه جانبازان از مراکز تفریحی و تاریخی شهرهای اطراف نیز دیدن کردند.

انتهای پیام/صا10


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد