رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

وقف اموال توسط مادر شهید در رامسر

خبرگزاری فارس: ثبت وقف 400 میلیون ریالی توسط مادر شهید در مازندران
وقف اموال توسط مادر شهید در رامسر
مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد
ثبت وقف 400 میلیون ریالی توسط مادر شهید در مازندران

خبرگزاری فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از وقف جدید در مازندران توسط مادر شهید عباس امیری در رامسر به ارزش 400 میلیون ریال خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی گفت: کلثوم سلیمان ساسانی مادر شهید شاهد عباس امیری با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه رامسر دو باب خانه مسکونی خود را وقف کرده است.

سهرابی تصریح کرد: این واقفه خیراندیش تمام شش دانگ عرصه و اعیان یک باب خانه مسکونی به مساحت تقریبی 15 متر مربع در دو طبقه با امتیاز آب و برق واقع در ییلاق جواهرده پائین‌تر از دفتر مخابرات را وقف کرد و آن را صرف ترویج مسائل علوم قرآنی و مجلس بزرگداشت امام و شهدا در سطح شهرستان رامسر کرد و ارزش آن 200 میلیون ریال است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: دومین وقف یک باب مسکونی تمام شش دانگ عرصه و اعیان یک واحد آپارتمان به مساحت اختصاصی 80 متر مربع همراه با انبار که ارزش آن 200 میلیون ریال است.

سهرابی اظهار داشت: این واقف محترمه مصرف عواید حاصل از این موقوفه را ابتدا یک سال نماز و یک ماه روز به نیت واقفه و یک سال نماز و یک ماه روز به نیت فرزندش شهید عباس امیری و یک سال روزه به نیت جوان مرحومش محمود امیری قرار و الباقی درآمد آن صرف ترویج و مسایل علوم قرآنی و مجالس بزرگداشت امام و شهدا در سطح شهرستان رامسر هزینه شود.

مدیرکل اوقاف مازندران گفت: این وقف‌نامه‌ها در ماه جاری در اوقاف رامسر تنظیم و ثبت شده است.

سهرابی در پایان با تقدیر از همه واقفان خیراندیش اذعان داشت: با وقف این دو موقوفه، 49 وقف جدید از ابتدای سال تا به حال در مازندران انجام شده است.

انتهای پیام/ن۳۰


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد